• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    DAMN. Die nieuwe afleveringen van Criminal Minds waren zo goed. Echt chills.


    Ninuturu schreef:



    Kiss me, you sexy beast :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "You honor the dead by going on. Even when you're scared. You live because they don't get to."


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Argh; dat moment dat je ship zo goed vaart asdfghjkl. Yuri on Ice maakt me elke keer weer wat happy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja hoor, ze is écht pérfect.

    I'm SO stoked for my dad's birthday and The Lion King and yasss <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    *takes a deep breath*

    Okay, Maandag was absoluut vreselijk en ben ik met een rot gevoel gaan slapen, voor zover dat lukte omdat ik constant wakker werd. Ik ben alweer voor twee kamers afgewezen en ja that hurts, want het is wel iets persoonlijk. Je wordt afgewezen op dat jij niet de leukste bent en dat is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben al sinds maandag in een vreselijk humeur wegens weinig slaap en gewoon shittyness en ik heb het gevoel dat alles tegen zit. Please! Give. Me. A. Fucking. Break.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    *takes a deep breath*

    Okay, Maandag was absoluut vreselijk en ben ik met een rot gevoel gaan slapen, voor zover dat lukte omdat ik constant wakker werd. Ik ben alweer voor twee kamers afgewezen en ja that hurts, want het is wel iets persoonlijk. Je wordt afgewezen op dat jij niet de leukste bent en dat is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben al sinds maandag in een vreselijk humeur wegens weinig slaap en gewoon shittyness en ik heb het gevoel dat alles tegen zit. Please! Give. Me. A. Fucking. Break.


    <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh en NS please jump in front of your own trains, you would be doing everyone a favor, want volgens mij hebben jullie een vervoers bedrijf als ik het goed heb? Maar jullie rijden niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Twenty one pilots was fucking geweldig, what the fuck.


    kindness is never a burden.

    Oke, ik kan weer een beetje lopen met veel pijn en moeite. Hoplijk gaat het morgen nog beter en kan ik in ieder geval naar praktijk. Theorie kan me niet schelen.

    Oke oke oke. Keep calm and idk on.
    Dan ging 2evils zingen in het vak waar wij zaten en liep daarbij dus vlak langs ons. Omgomgomg


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Inferius schreef:
    Oh en NS please jump in front of your own trains, you would be doing everyone a favor, want volgens mij hebben jullie een vervoers bedrijf als ik het goed heb? Maar jullie rijden niet.


    Was het een paar dagen geleden ook al niet zo dat jouw trein niet reed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mag ik even trots zijn.

    klik voor groter

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:44 ]

    Hellhounds schreef:
    Oke oke oke. Keep calm and idk on.
    Dan ging 2evils zingen in het vak waar wij zaten en liep daarbij dus vlak langs ons. Omgomgomg


    Omg zat jij daar dat is zoooo amazing & Two Evils was zoooo amazing en alles was amazing D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."