• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    Auauau, tong verbrand....


    Stenenlikker

    Jumin schreef:
    (...)

    Omg zat jij daar dat is zoooo amazing & Two Evils was zoooo amazing en alles was amazing D:


    Jaa, omg het was echt zo gaaf ;3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik kijk de film van het boek waar ik zo hard om moest huilen. Wat doe ik?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Captain Fast Mercury. HA HA HA HA, Hi-Rez wat doen jullie toch. Deze skin is echt sprekend The Flash superheld. Dit gaat zo'n copyright claim worden, net als met Catwoman Bastet.

    Ik had nog zo gehoopt dat ik geen inspiratie zou krijgen door Fantastic Beasts. No meh merp ugh


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn ex zit andanderhalf jaar aan de testo, maar sorry, hij ziet er nog steeds vrouwelijk uit. Hahah. Wat Karma wel niet met je kan doen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 10:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat heb ik toch gedaan dat ik zoveel pijn en steken in mijn rug heb? Heb ik me echt zo verrekt in mijn slaap? Hoe dan, ik kan niet eens meer lopen.. Heel jammer voor mijn partner, maar ik ga vandaag ook niet naar school. Morgen moet ik helaas wel.

    // Ik wil hem appen en vragen of hij dit weekend iets te doen heeft. Sowieso heeft hij iets te doen, maar hij snapt vast wel dat ik hem wel weer eens graag wil zien. En ik hoef niet eens seks deze keer, maar wil gewoon bij hem zijn. Al ben ik zo bang dat ik ga huilen omdat het bij hem zo fijn is en ik het thuis zo slecht heb. En ik wil hem niet opzadelen met mijn depressieve gedachten en problemen. Maar als ik het niet aan iemand vertel, hou ik het echt niet lang meer vol..

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 10:39 ]

    Diable schreef:
    Mijn ex zit andanderhalf jaar aan de testo, maar sorry, hij ziet er nog steeds vrouwelijk uit. Hahah. Wat Karma wel niet met je kan doen.


    That's rude.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke. Dus ik moet haar in Emmen ophalen. Ze is haar geld vergeten dus echt winkelen gaat 'm niet worden én ik moet haar nog thuisbrengen ook. Oke eigenlijk wil ik dit helemaal niet. Maar hoe kan ik haar (beleefd) afzeggen? D: Vertellen dat ik liever accordeon ga studeren klinkt ook zo rude.. Hoewel het wel de waarheid is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zusak schreef:
    (...)

    That's rude.


    Nee, wat hij bij mij heeft gedaan, dat is pas rude. Dit is er niets bij.
    En daarbij, het is toch ook mijn mening dat ik hem er nog steeds vrouwelijk uit vind zien?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 11:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god; i'm not okay. Deze film is net zo mooi als het boek.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Diable schreef:
    (...)

    Nee, wat hij bij mij heeft gedaan, dat is pas rude. Dit is er niets bij.
    En daarbij, het is toch ook mijn mening dat ik hem er nog steeds vrouwelijk uit vind zien?


    Het is rude dat je dat blijkbaar leuk vindt terwijl iemand heel erg met zoiets kan zitten. Dan ben je niet veel beter dan hij zelf is, naar mijn mening.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Het is rude dat je dat blijkbaar leuk vindt terwijl iemand heel erg met zoiets kan zitten. Dan ben je niet veel beter dan hij zelf is, naar mijn mening.


    Ben ik ook niet en zeg ik ook niet. En ja ik geniet er van, gezien ik hem veel pijn gun, nog steeds ^^

    Maar ik ga deze discussie niet houden. Er hoeft niet overal op gereageerd te worden wat ik zeg.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 11:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm laughing so hard I'm crying.


    Heb echt zoveel zin in zaterdag :3
    Heb al 3 jaar geen zwarte Piet gespeeld yay, kan niet wachten.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 11:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.