• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    me: *komt beneden in een jurk*
    dad: is heT KERSTMIS?????


    i put the fun in funeral

    Deze tandpasta heeft mijn tanden vlekkerig gemaakt. Fijn. Dit is precies waarom je geen whitening tandpasta moet gebruiken.

    Nogal typisch dat alles wat jij leuk vindt bijna heilig verklaard moet worden, maar dingen die je niet leuk vindt, die mogen het liefst gelijk verdwijnen.
    Want je zegt geen UGH als je een foto van mijn hond te zien krijgt. Dat je honden niet leuk vindt; oke! Maar dat zeg je gewoon niet. Dat doe ik toch ook niet bij katten - terwijl ik geen kattenmens ben.
    Bah ik mag jou en je ego steeds minder, terwijl het aan het begin nog wel zo goed ging.
    Geldt trouwens ook voor het krijgen van kinderen... ja ik wil wél kinderen later. Dat jij dat niet wilt, moet je helemaal zelfweten. Maar je hoeft niet ELKE KEER zo'n dom afkeurend gezicht te trekken zodra je überhaupt het woord "kind" of "baby" hoort.

    Dacht ik eindelijk weer vrienden te maken...

    I can't stop loving you
    (huil)


    Do I look like Mother Teresa?

    DEAR LORD . SKIP THE TIME TO SATURDAY please TY

    Ik verveel me zo.

    // Haha, amateurs bij het UWV. Beetje cliënt gegevens meesturen naar iemand die die gegevens niet hoort te krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 12:36 ]

    Koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie (nerd)


    Deep inside, I've never felt alive

    Why the fuck is er maar 1 wc. Ik moet echt en op deze manier kom ik te laat bij college :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik begin dit zo zat te worden. Ik mis volgens mij echt mega veel op school & ik vind het niet geheel fijn :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kijk alleen op whatsapp om te zien of jij online bent geweest. Maar appen doe ik niet, je vindt me vast vervelend omdat je mij nooit uit jezelf appt.

    Je blíjft maar bellen - en ik blijf maar niet opnemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Werkcollege #3.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Karllll, waarom heb je je filosofie niet wat begrijpelijker gemaakt.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Karllll, waarom heb je je filosofie niet wat begrijpelijker gemaakt.



    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 14:24 ]


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    What the fuck did I just watch, lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.