• Zoals jullie hebben gemerkt, spam ik Q veel minder onder dan normaal deed. Dit komt, grotendeels doordat ik tussen Nederland en Duitsland reis vanwege school. Dit vergt af en toe al mijn energie.

    Maar dat betekent niet dat jullie van me af zijn :Y) Ik zit al bijna 9 jaar ofzo op Q en heb hier een hele hoop mensen zitten die ik als vrienden beschouw (H).

    Maar op het moment zijn er veel veranderingen en is het een hele drukke periode voor mij waardoor ik waarschijnlijk nog minder op Q ben. Even een lijstje opsommen:

    - Ik verhuis tijdelijk ( misschien permanent) terug naar Nederland.
    - Het is weer de Sinterklaas periode en deze Piet moet weer aan de slag. Zijn jullie braaf geweest?(cool)
    - Een hele hoop Examens...
    - Met de hulp van twee Quizletters een parody maken.
    - Ik probeer ondanks de drukte toch aan mijn eerste boek te schrijven.

    Ik hoop dat jullie mijn gespam de komende periode niet gaan missen want het komt waarschijnlijk na 5 december dubbel zo hard terug :Y). Qua de kerstkaartenswap en sinterklaassurprise komt het allemaal wel goed. Het is gewoon te leuk om het niet te doen :Y)

    Ik was tevens ook aan het denken om een klein dagboekje bij te houden als zwarte piet zijnde zodat jullie ook kunnen lezen hoe dat is. Wat denken jullie?

    Mochten jullie denken: ik ga Shar/ HalfBloodPrince spammen in deze periode, wil ik jullie verwijzen naar FB en Whatsapp. Ik denk dat ik niet reageer op PB's vanwege de drukke periode.

    Misschien een nutteloos topic maar ik wilde het ook deels een beetje kwijt . Dus wat zijn jullie plannen voor Sinterklaas?^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."