• CAMP NOCTIS

    NAME
    Milou
    Mirte
    Chloe
    Robin
    Maaike
    Vera
    Kelly
    Camilla
    Laura
    Sanne
    Leonie
    Amber
    CHARACTER
    Caelan
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    -
    Lia
    Dean

    JOBS
    vissers
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    zoekers
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    kampers
    Caelan
    Ziegler
    Lia
    Dean

    BIRTHDAYS
    Hou er rekening mee dat we al in 2018 zijn!
    20 januari 2001 — Caelan (17 jaar)
    28 januari 1998 — Sean (20 jaar)
    6 februari 1999 — Lia (19 jaar)
    13 maart 1997 — Theodore (21 jaar)
    19 mei 1998 — Dean (20 jaar)
    29 mei 2001 — Jamie (17 jaar)
    1 juni 2000 — Debby (18 jaar)
    24 juli 1999 — Christopher (19 jaar)
    25 augustus 2000 — Natalia (17 jaar)
    15 september 2000 — Gaia (18 jaar)
    18 december 1999 — Storm (19 jaar)

    SHIPS
    Shipname
    x
    x
    Names
    x
    x
    Kind of ship
    x
    x

    RULES
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan
    • Het woordenaantal van je posts moet minimaal 300 woorden bevatten, exclusief codes
    • De RPG speelt zich wel degelijk af in de tijd van nu (eigenlijk de toekomst), maar vanwege de "omstandigheden" wordt er geen gebruik gemaakt van elektriciteit, computers, telefoons, koelkasten, etc.
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 5 juni 2018. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic.
    • Denk eraan dat het hier om een vriendengroepje gaat! Echt pure haatrelaties zullen hoogst waarschijnlijk dus niet voorkomen! Wel is het natuurlijk mogelijk dat de ene minder goed met de een overweg kan dan de ander, ze zijn ten slotte met z'n twaalven. Maar probeer dus origineel te zijn in relaties!

    TOPICS
    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic



    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 16:28 ]


    take risks

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ugh Christopher is echt hot omg. Dat moest ik even laten weten ha ha ha


    En vrijgezel *wbw*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik post morgen, sorry :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ha fml ik zit ineens op verjaardag en mn halve post staat thuis op mn laptop ik haat sociaal doen met familie.


    take me back to the basics and the simple life

    sorrry voor me slechte post, ben echt vet moe van t werken en moet morgen weer :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    hallooooo mensen,
    Aangezien Camouli op inactief staat (dus daarmee eigenlijk duidelijk wordt dat er niet meer gepost zal worden met Natalia), en omdat ik niet helemaal zeker weet wie er nou wel en niet posten, eventjes dit berichtje
    Het lijkt mij wel handig om het aantal personen van het vriendengroepje op 12 te laten staan, zodat er gewoon 4 zoekers, 4 kampers en 4 vissers zijn, alleen het is wel handig als alle twaalf de personen dan actief posten, dus ik bedoel hiermee te zeggen: Als mensen toch hun "leven" om het zo maar even te zeggen, verkeerd hebben ingeschat en geen tijd meer hebben om zich met de RPG bezig te houden, dus zich liever uitschrijven, doe dat dan nu, want dan ga ik op zoek naar mensen die er wel tijd voor hebben, zodat de andere mensen die momenteel wel fanatiek aan het schrijven zijn er zo min mogelijk last van hebben, aangezien we nu nog relatief vroeg in de RPG zijn (:
    Zie dit alsjeblieft niet als een verwijt, want ik weet en zie ook gewoon dat er mensen wel druk mee bezig zijn EN DAAR BEN IK OOK HEEL BLIJ MEE HAHA, maar dan is het even duidelijk hoeveel en wat voor extra rollen er dan weer nodig zijn!


    take risks

    Ik wil zeker graag blijven posten en heb ook al een keer gepost, maar ik vind het best lastig om aansluiting of zo te vinden zo in het begin?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik wil zeker graag blijven posten en heb ook al een keer gepost, maar ik vind het best lastig om aansluiting of zo te vinden zo in het begin?

    Hij kan wat mij betreft anders wel Caelan en Lia komen joinen? (:


    take risks

    Ik ben bezig met m'n post voor Debby maar iemand waar ik haar heen kan sturen/met wie ze een gesprek kan beginnen?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik wil zeker nog wel verder gaan, maar ik denk dat ik nog wat extra relatie's ofzo nodig heb voor Sean, want Natalia was wel zijn grootste aanknopingspunt enzo en voor de rest heeft hij niet veel spannende relatie's dus ja.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    IK ben zojuist verder gegaan met mijn post hahaha. SOrry dat ik nog niet gepost heb.


    take me back to the basics and the simple life

    greenlight22 schreef:
    Ik wil zeker nog wel verder gaan, maar ik denk dat ik nog wat extra relatie's ofzo nodig heb voor Sean, want Natalia was wel zijn grootste aanknopingspunt enzo en voor de rest heeft hij niet veel spannende relatie's dus ja.


    Same goes for me, ik zal morgenochtend even reageren op je gb. (:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Guuuys ben ik de enige die het heeft dat sommige stukken tekst gewoon helemaal niet te zien zijn, of is dit gewoon zo'n quizletdingetje? want dan weet ik of ik met mn laptop naar de ict moet of dat quizlet iets moet fixen hahaha


    take risks

    hellllo,
    aangezien camouli er dus niet meer is, en ANTI en Aftertaste zich hebben uitgeschreven, zijn er drie rollen extra nodig, Leora neemt de rol van ANTI over, en ik ga nog even op zoek naar twee andere users (:


    take risks

    Wie wil er contact of wat dan ook met Chris? Dan schrijf ik weer een post voor hem, maar iets minder doelloos, hopelijk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Wie wil er contact of wat dan ook met Chris? Dan schrijf ik weer een post voor hem, maar iets minder doelloos, hopelijk!

    Hij kan anders wel cale en lia komen joinen?
    en anders misschien (ik wil niet voor anderen spreken ofzo dus val me alsjeblieft niet aan ahahha) soco aka debby, want ik las hierboven dat die ook nog iemand zocht? En aangezien natalia en dean weg zijn, is sean ook alleen geloof ik (:


    take risks