• Hoi lieve mensen van het goede leven,

    Ik constateer al een tijdje dat er minder actieve leden op Quizlet zijn. Heel erg jammer! Verhalen worden niet/weinig gelezen. Ik merk het doordat ik heel moeilijk abonnees krijg op mijn verhalen. (waar is de tijd dat je 800 abonnees op je verhaal kreeg)

    Ik vind dat zó ontzettend jammer! Ik vroeg mij af of we Quizlet niet wat meer bekendheid kunnen geven? Niewe leden trekken. Ik zit hier al bijvoorbeeld al 5 jaar! Ik ken de tijd dat er veel meer actieve leden waren. Ik zou niets willen dat dat weer terug komt.

    Wie heeft er een leuk idee?

    Liefs,


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik had ook nog een keer met iemand besproken om een keer een reclame-meeting te organiseren in amsterdam. Om dan flyers over Quizlet uit te delen en het bespreekbaar te maken zeg maar. Bij boekenwinkels ook en allerlei andere creatieve winkeltjes. Maar hiervoor heb je dan toestemming nodig van de gemeente voor het uitdelen van flyers. En natuurlijk van Quizlet zelf. En dan is er nog het geld... Hoe gaan we voor flyers betalen, of elk lid moet er minstens 50 uitprinten ofzo..

    Ik hoor namelijk genoeg mensen klagen over het verminderde aantal users, maar eigenlijk word er niks aan gedaan. Ik vind het een mooi idee om daar eens over te brainstormen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 12:50 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit was het promotieteam topic van vorig jaar

    • Flyers/posters ophangen
    • Het forum vol spammen met awesome topics!
    • Een "newbies" topic waar nieuwe leden zich kunnen introduceren - Topic
    • Gidsen voor nieuwe leden - Topic
    • Welkomstopic
    • Meer activiteit op de Facebook/Twitter pagina
    • Schrijfwedstrijd, ook voor outside Q
    • Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    • Een feature met tekeningen
    • Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten
    • Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)
    • Een feature met grappige flash spelletjes?
    • Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen.
    • Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)
    • ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO
    • Een hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult


    Zelf zou ik graag wat nieuwe functies zien en dat er foutjes op Q verbetert worden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 12:52 ]

    Wat ik vind dat er wat ontbreekt aan het topic van vorig jaar, is dat de initiatieven vaak gaan om zaken binnen Quizlet zelf te verbeteren. Dat is goed en moet er zeker ook komen, denk ik, maar als je echt promotie en marketing wilt gaan voeren, dan is het in eerste instantie belangrijk om in de buitenwereld te gaan werken in plaats van aan Quizlet zelf te werken. Mensen moeten weten wat het is en dat het er is. Ik ben op dit moment bezig met een professioneel cultureel project (met echte subsidies van de overheid en echte professionele instanties en zo). Ik doe trouwens de marketing ervan dus ik wil hier echt wel in helpen, ik studeer alleen nog en het is een jaarvak dus ik weet nu zelf ook nog niet van alles het fijne, maar ik wil jullie wel op de hoogte houden over hoe je een cultureel product (daaronder valt Quizlet ook), het best onder de aandacht brengt bij zoveel mogelijk mensen en hoe je dat concreet moet doen en zo.

    Edit: oeps sorry, ik had het wat verkeerd op, dat waren de foutjes en niet de inhoud van het promotietopic van vorig jaar... Ik bekijk die wel eens als ik tijd heb. Hoe dan ook, wil ik nog steeds helpen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 13:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Wat ik vind dat er wat ontbreekt aan het topic van vorig jaar, is dat de initiatieven vaak gaan om zaken binnen Quizlet zelf te verbeteren. Dat is goed en moet er zeker ook komen, denk ik, maar als je echt promotie en marketing wilt gaan voeren, dan is het in eerste instantie belangrijk om in de buitenwereld te gaan werken in plaats van aan Quizlet zelf te werken. Mensen moeten weten wat het is en dat het er is. Ik ben op dit moment bezig met een professioneel cultureel project (met echte subsidies van de overheid en echte professionele instanties en zo). Ik doe trouwens de marketing ervan dus ik wil hier echt wel in helpen, ik studeer alleen nog en het is een jaarvak dus ik weet nu zelf ook nog niet van alles het fijne, maar ik wil jullie wel op de hoogte houden over hoe je een cultureel product (daaronder valt Quizlet ook), het best onder de aandacht brengt bij zoveel mogelijk mensen en hoe je dat concreet moet doen en zo.

    Edit: oeps sorry, ik had het wat verkeerd op, dat waren de foutjes en niet de inhoud van het promotietopic van vorig jaar... Ik bekijk die wel eens als ik tijd heb. Hoe dan ook, wil ik nog steeds helpen.

    Het probleem is een beetje dat je Quizlet niet officieel kunt promoten als gewone user. Daar moet Rutger sowieso goedkeuring voor geven. En ik wil niet zeggen dat hij dat niet wil doen, maar zonder hem kun je zeg maar niet zo veel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade schreef:
    (...)
    Het probleem is een beetje dat je Quizlet niet officieel kunt promoten als gewone user. Daar moet Rutger sowieso goedkeuring voor geven. En ik wil niet zeggen dat hij dat niet wil doen, maar zonder hem kun je zeg maar niet zo veel.


    Dat is inderdaad wel waar, maar die goedkeuring krijgen is ook maar een stap die je ondernemen moet, maar je hebt een punt.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik houd dit topic even in de gaten.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad wel waar, maar die goedkeuring krijgen is ook maar een stap die je ondernemen moet, maar je hebt een punt.

    Ja, het is 'maar' een stap, maar wel een die niet heel makkelijk gaat. Niet om Rutger af te vallen, want ik ben dolblij met deze site, maar héél vaak laat hij zijn gezicht hier niet zien (maar vorige week heeft hij gelukkig nog best wat dingen gefixed!) en ik heb zelf het idee dat hij er niet heel veel tijd in wil/kan investeren omdat hij zelf niet meer actief is op de site en gewoon zijn normale leven met een gezin en een baan en alles heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade schreef:
    (...)
    Ja, het is 'maar' een stap, maar wel een die niet heel makkelijk gaat. Niet om Rutger af te vallen, want ik ben dolblij met deze site, maar héél vaak laat hij zijn gezicht hier niet zien (maar vorige week heeft hij gelukkig nog best wat dingen gefixed!) en ik heb zelf het idee dat hij er niet heel veel tijd in wil/kan investeren omdat hij zelf niet meer actief is op de site en gewoon zijn normale leven met een gezin en een baan en alles heeft.

    Dat idee heb ik ook. Best wel jammer eigenlijk. Een paar jaar geleden was hij soms nog wel actief op het forum, al was dat vaak ook voor problemen e.d.. Maar hem om toestemming vragen en het idee uitleggen zou denk ik niet heel lastig zijn via een privébericht (of via de mods)?