• Heb jij daar ook wel eens last van? Je wilt een verhaal beginnen, maar het lukt je niet helemaal om het in je eentje uit te werken. Of je wilt een quiz ontwerpen, maar komt er niet geheel uit hóé je het 't beste aanpakken kunt.


    Wel, daar is dít topic voor! Heb jij problemen met iets en wil je graag even brainstormen met een ander om op ideeën te komen? Plaats dan hier je oproep, en wie weet komt er wel iemand op af die je helpen wilt!


    Dus laten we maar snel beginnen. Eén, twee, drie; BRAINSTORMEN MAAR! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat klinkt echt als een super leuke wedstrijd (: en ja eigenlijk is dit gewoon een stiekeme MT


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben bezig met een fan contest voor mijn stripboek. De winnaar krijgt een rol in mijn verhaal
    Zouden er mensen mee willen doen ookal ben je geen fan/lezer?
    Just askin
    (baby)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 7:47 ]

    Raja schreef:
    Ik ben bezig met een fan contest voor mijn stripboek. De winnaar krijgt een rol in mijn verhaal
    Zouden er mensen mee willen doen ookal ben je geen fan/lezer?
    Just askin
    (baby)


    depends on wat voor wedstrijd *hinthint*


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    depends on wat voor wedstrijd *hinthint*

    Last Life gerelateerde vragen. Zolang je maar weet waar Last Life over gaat kan je het makkelijk aan
    Bv dan noem ik een bepaalde situatie op, of ja teken ik een kader en vraag ik aan de deelnemers wat is er gebeurd. En om het leuk te maken ga ik de beste inzending uit die opdracht halen en uitwerken c:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 7:55 ]

    Ik heb voor mijn short story scènes nodig die echt super cliché zijn voor een romantische komedie (zoals kussen en dan begint het ineens te regenen, ze lachen en kussen verder, laaame)
    Iemand enige ideeën?:'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Even een late MT ^^


    obsessive rage

    Frodo schreef:
    Ik heb voor mijn short story scènes nodig die echt super cliché zijn voor een romantische komedie (zoals kussen en dan begint het ineens te regenen, ze lachen en kussen verder, laaame)
    Iemand enige ideeën?:'D


    Spaghetti eten en door zo'n sliert steeds dichter bij elkaar komen en kussen.
    Kussengevecht in ondergoed

    En misschien heb je hier helemaal niets aan, maar misschien toch ook weer wel een beetje. Klik maar, en bekijk maar of het iets is. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Spaghetti eten en door zo'n sliert steeds dichter bij elkaar komen en kussen.
    Kussengevecht in ondergoed

    En misschien heb je hier helemaal niets aan, maar misschien toch ook weer wel een beetje. Klik maar, en bekijk maar of het iets is. (:


    Wat denk je van de vliegveld scène? Zij die vertrekt voor altijd en hij die haar achterna rent en zijn liefde voor haar bekent.
    Super cliché, toch?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wat denk je van de vliegveld scène? Zij die vertrekt voor altijd en hij die haar achterna rent en zijn liefde voor haar bekent.
    Super cliché, toch?


    Hahaha jaaah! Doen!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze keer heb ik een cliché scène nodig uit een thriller of horrorfilm (: is een slaapfeestje cliché genoeg? En dat ze dan geluiden horen en op onderzoek uitgaan (inclusief zaklamp en constant roepen 'is iemand daar'?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Deze keer heb ik een cliché scène nodig uit een thriller of horrorfilm (: is een slaapfeestje cliché genoeg? En dat ze dan geluiden horen en op onderzoek uitgaan (inclusief zaklamp en constant roepen 'is iemand daar'?)


    Haha ik vind van wel ^^


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Haha ik vind van wel ^^


    Perfect :3 alleen speelt mijn verhaal zich in het verleden af. Hielden ze toen al slaapfeestjes?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Perfect :3 alleen speelt mijn verhaal zich in het verleden af. Hielden ze toen al slaapfeestjes?



    Hoe ver in het verleden?


    Mijn brein breint zoals het breint.

    MabeI schreef:
    (...)


    Hoe ver in het verleden?


    1940 - 1950'ish (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk erover om een schrijfwedstrijd te organiseren, maar ik heb dat nog nooit gedaan. :')

    Met als thema een tijdreis naar het verleden en research doen naar een echt persoon. Maar de hoofdopdracht zou vooral gewoon een (kort) verhaal schrijven zijn, en misschien nog wat aanvullende opdrachtjes voor extra punten. Maar I dunno haha.


    Every villain is a hero in his own mind.