• Op internet lees ik in artikelen steeds 'dingen waar mensen blij van worden', 'hoe slaap je beter' 'Het geweldige gevoel als....'

    en daar zie ik verbazingwekkend vaak voorbij komen dat mensen het héérlijk schijnen te vinden als ze hun kussen omdraaien en ze op de koude kant van het kussen slapen. Ik persoonlijk moet er niet aan denken, ik zou waarschijnlijk gelijk klaar wakker zijn en een uur niet kussen slapen. Warmte is echt mijn beste maatje.='D

    Dus: Warm of koud kussen?!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Ik wil altijd warm, zelfs in de zomer. :X


    MEDESTAND, YES DANKU!<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bowtruckle schreef:
    (...)

    Moh. Maar je moet je zo bedenken: jij kan de warme kussens van ons krijgen!


    Kom maar brengen dan!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nikiforov schreef:
    Ik ga hier ook voor koud, want als ik het te warm heb slaap ik niet of slecht :')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Warm, mostly. Enkele keer in de zomer dat ik 'm draai.


    The truth is out there.

    Koud. En ik vind het ook heerlijk als ik een been onder mijn deken vandaan steek en hem op de koude deken leg. Dan krijg je zo'n heerlijk contrast tussen warm en koud. :Y)

    Over het algemeen klop ik hem op en draai ik hem om. Dit is meer omdat ik altijd op dezelfde plek op mijn kussen slaap en het anders te dun wordt. Dus koud. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik draai mijn kussen echt nooit om. Mijn huidige kussen kan ik niet eens omdraaien, omdat het een speciaal kussen is voor nek/schouder klachten, maar ik heb hem ook nooit om willen draaien.
    #WarmKussen4Life


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mignon schreef:
    In de zomer koud, in de winter warm. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je je eenmaal realiseert dat je kussen warm is dan gaat hij kriebelen. Koud it is.


    ©1998

    Voor mij is een warm kussen prima hoor. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Warm! Het is voor mij net alsof je op een koude stoel gaat zitten met koude kussens, haha


    obsessive rage

    KOUD. Een warm kussen voelt zo vies, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ice Ice Baby


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik ben ook team koud kussen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik maak ook deel uit van het koude kussen team :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer