• Op internet lees ik in artikelen steeds 'dingen waar mensen blij van worden', 'hoe slaap je beter' 'Het geweldige gevoel als....'

    en daar zie ik verbazingwekkend vaak voorbij komen dat mensen het héérlijk schijnen te vinden als ze hun kussen omdraaien en ze op de koude kant van het kussen slapen. Ik persoonlijk moet er niet aan denken, ik zou waarschijnlijk gelijk klaar wakker zijn en een uur niet kussen slapen. Warmte is echt mijn beste maatje.='D

    Dus: Warm of koud kussen?!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    Ik draai mijn kussen echt nooit om. Mijn huidige kussen kan ik niet eens omdraaien, omdat het een speciaal kussen is voor nek/schouder klachten, maar ik heb hem ook nooit om willen draaien.
    #WarmKussen4Life


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Tragically schreef:
    In de zomer als het echt snikheet is : Koud. Voor de rest: Warm.


    Dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het maakt mij niet zoveel uit. Als het maar lekker ligt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het geweldig om een koud kussen te hebben. Dan krijg je het gevoel dat je weer opnieuw in bed stapt, snapje? Ik draai vaak ook mijn deken om, dat ligt eraan hoe warm het in mijn kamer is.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bruuuuh, nee mensen. Jullie zijn knetter.(': Of ja 35 mensen dan.='D
    En opnieuw in bed stapppen? Nee dankje, ik heb het de eerste 30 minuten in bed sowieso koud.:d


    You were born original, don't die as a copy.