• Nóg een feestdag topic?
    Ja!


    Om Quizlet nog meer in de feestdagen stemming te brengen, heb ik besloten om mezelf aan te bieden bij het upgraden van profielfoto's. Zie mijn profielfoto als voorbeeld.

    Laat me weten wat je erop wilt en ik zorg dat het voor elkaar komt!
    Voorbeelden:
    • Een kerstmuts
    • Een kerstboom
    • Lampjes
    • Belletjes
    • Kerstige slingers
    • Sneeuw

    Ps: Sorry voor de mensen die de feestdagen haten. Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo'n fanatiekeling ben op dit gebied. ^^
    Pps: Dit is na aanleiding van het topic van SPECS.

    Spoderman schreef:
    Ik wil dit echt heel graag maar ik wil ook op 5 december weer alles veranderen en dan vind ik het zonde om nu eentje aan te vragen om hem maar iets van 9 dagen te gebruiken.

    9 Dagen is lang hoor :Y)

    Krolock schreef:
    (...)
    9 Dagen is lang hoor :Y)



    (ondanks dat dit niet om mij gaat) vind ik het ontzettend lief wat je nu deed hahah C: just wanted to say that <333


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OEI ik zou het zo cool vinden als JC een kerstmutsje had. Kan dat denk je met deze PF? Anders wil ik m ook in een ander veranderen ^^


    Lijkt dit een beetje? Vind het hoofd een beetje moeilijk omdat het zo naar voren is gebogen haha

    Leora schreef:
    (...)

    (ondanks dat dit niet om mij gaat) vind ik het ontzettend lief wat je nu deed hahah C: just wanted to say that <333

    Ah haha, dat is de gedachte van kerst toch. ^^

    Krolock schreef:
    (...)


    Lijkt dit een beetje? Vind het hoofd een beetje moeilijk omdat het zo naar voren is gebogen haha


    Oeh JC is looking hot today - uhm always always... not just only cuz of x mas hat ofcourse... uhhh kuchkuch - :'D no its pwetty dearie<3333 thankss


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leuk!

    Ik zou er wel sneeuw op willen ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Lucens schreef:
    Wat een leuk idee!

    Zou je kerstlampjes kunnen doen bij mijn profielfoto ofzo?



    Krolock schreef:
    (...)






    GEWELDIGG! jouw creativiteit! Quizlet is weer helemaal in kerstsfeer. Jammer voor de mensen die kerstmis haten. Pech.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    NiareNero schreef:
    Het brengt een hele kerstsfeer naar Quizlet. Zou ik ook iets mogen? Maar geen idee wat eigenlijk. :') Laat je creativiteit maar los. :Y)




    Leora schreef:
    (...)

    Oeh JC is looking hot today - uhm always always... not just only cuz of x mas hat ofcourse... uhhh kuchkuch - :'D no its pwetty dearie<3333 thankss

    Hahah ^^ You're welcomeee!

    Hedone schreef:
    (...)

    GEWELDIGG! jouw creativiteit! Quizlet is weer helemaal in kerstsfeer. Jammer voor de mensen die kerstmis haten. Pech.

    Graag gedaan hoor! Haha ja ach, ik wil die mensen ook best een ander soort versiering geven. ^^

    Aleshanee schreef:
    Leuk!

    Ik zou er wel sneeuw op willen ^^



    Krolock schreef:
    (...)






    Oh wat zijn ze leuk geworden (H) Thank you :Y) Nu nog kiezen....


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Krolock schreef:
    (...)





    Deze is echt gaaf!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik twijfel best wel, want misschien wil ik weer terug naar ElfLord gaan namelijk en dan wil ik McGee van NCIS in een kersttintje hebben. Maar misschien wil ik Gibbs juist wel in een kersttintje hebben en ga ik niet veranderen van username. Maar misschien neem ik DiNozzo terug en wil ik DiNozzo in een kersttintje.

    Je hoort nog van me, denk ik. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •