• r a v e n o u s.


    fasten your seat belts kids, it's gonna be a bumpy ride to the top
    © Camouli & ANTI


    INTRODUCTIE
    Jachten en VIP-lounges, kaviaar en champagne, overdadige feesten en decadente lekkernijen — een geselecteerd paar heeft het allemaal binnen handbereik, net zo gehaat en bewonderd door de buitenstaanders die alleen maar een oogopslag van het gefabriceerde wereldje meekrijgen. Maar roem en fortuin zijn wispelturig, zo gemakkelijk verloren als er over ze wordt gedroomd. De meedogenloze strijd voor deze dingen wordt uitgevochten door de twee meest invloedrijke filmstudio's in Los Angeles. Beide kennen geen genade, maar de druk loont als je een van de gelukkigen bent die mee mag spelen in een van hun producties.

    PLOT
    Los Angeles, het hart van de westerse grootschalige media. In deze stad staan de twee grootste filmstudio's lijnrecht tegenover elkaar. Beide aspireren ze om de beste producties te produceren, maar dit komt met een aardig prijskaartje. Ze stellen hun personeel bloot aan absurde eisen, zowel de acteurs en actrices als mensen op de set. Daarnaast lopen de spanningen erg op als ook Award Season, een tijd tussen november en februari, aan zijn begint komt. Wie gaat er dit jaar met de prijzen vandoor? Elk jaar loopt het uit op een bittere strijd tussen het bestuur van de studio's. Volgens hen moet er één studio zijn die er met kop en schouders bovenuit steekt.

    In deze RPG volgen wij de werknemers van de studio's, dit zijn bijvoorbeeld acteurs, maar ook cameramannen en make-upartists. Allen hebben zij te maken met het conflict van de rivaliserende studio's, waar ze in hun dagelijks leven veel mee te maken hebben. Echter volgen we niet alleen de karakters op personeel vlak (vrienden en relaties), maar de focus zal liggen op het professionele aspect (hun werk dus) waar er van verschillende mensen verschillende dingen wordt verwacht. Audities, behind the scenes, premières en awardseason, we nemen de karakters op een reis mee van jewelste. Newbies, cameraman, grimer of al een gevestigde actrice,
    Fasten your seatbelts kids, it's going to be a bumpy ride to the top.


    STUDIO'S & PROJECTEN
    Charleston Entertainment
    Zoek je een klassieke studio met prachtige HQ producties? Dan is Charleston Entertainment dé studio voor jou. Opgericht in 1948 door Richard Charleston, de studio is altijd een prominent figuur geweest bij awardseason. Het prachtige camerawerk en sterke acteerchops zijn onmiskenbaar, de focus die namelijk wordt gelegd op detail is enorm. De studio is bezig met de volgende projecten:
    • Too Far, Too Long (2018)
    Romantische komedie, drama, audities: open!
    Het verhaal volgt de gebroken Charlotte Yeates,, opzoek naar zichzelf nadat ze haar geliefde man is verloren.
    • The Horton Legacy (2017)
    Actie, misdaad, audities: open!
    Script: unknown
    • On The Prairie (2013—heden)
    Westernserie, gemiddelde kijkcijfers


    The New Kids Studios
    Als een complete tegenpool in Los Angeles is The New Kids Studios, gevestigd in 1991. Deze studio staat bekend om zijn geweldige series en hilarische films, waarin het tienerleven centraal staat. Sinds de mid-90's laat de studio zich telkens meer zien op het grote toneel, zoals bij awardseason. De filmpremières worden altijd goed ontvangen, de studio wilt zijn werk focussen rond jonge werknemers die in de nieuwe internetgeneratie leven. De studio is bezig met de volgende projecten:
    • Clueless: The Remake (2017)
    Filmkomedie, jeugdkomedie, tienerdrama, audities: open!)
    Cher Horowitz heeft het allemaal: ze is de populairste en meeste modebewuste meid van school, woont in een rijk gezin, heeft veel vrienden en staat bijna voor elk vak een tien op haar rapport. Als er een nieuw meisje op school komt, Tai, grijpt ze haar kans.
    • The Haunted (2018)
    Horror, audities: open!
    Script: unknown
    • Where The Wild Kids Are (2015—heden)
    Tienerdrama, komedie, goede kijkcijfers
    • Missfits (2016—heden)
    Drama, low budget, slechte kijkcijfers


    INTERACTIVITEIT
    Het leven van een ster, of een toekomstige ster, draait natuurlijk om interactie met zowel fans en collega's. Daarom zijn ANTI en ik op het idee gekomen om twitter als extra interactieve factor voor de RPG te gebruiken. Naast het roddelblad zal dit een nieuwe dimensie geven aan het leven van de karakters. Hier een voorbeeld van Anna's (Camouli's karakters) twitter.

    LOS ANGELES CONFIDENTIAL
    Click homepagina
    Click karakters
    Elke grote stad heeft een berucht roddelblad, en in LA is dit LAConfidential. Dagelijks worden daar roddels over de grootste sterren geplaatst, maar dit is niet het enige waar het blad om bekend staat. Naast de roddels is het blad een grootmeester in "best & worst-dressed" lijstjes maken en het voorspellen van award season. Dus pas op, want groot of klein, iedereen komt in Confidential.


    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd —
    Beroep —
    Studio —
    Social media —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Beroep — FC — Q — Pagina
    Charleston Entertainment
    • Gereserveerd voor Maslany (vrouw)
    • Gereserveerd voor Stiles (vrouw)
    •
    •
    •
    •

    The New Kids Studios STOP
    • Anna da Costa — Actrice — Kelly Gale — Camouli — 1.1
    • Sawyer Coleman — Social Media Intern — Sean O'Donnell — Mouli — 1./
    • Audrey Sophie Scelsa — Actrice — Barbara Ferreira — greenlight22 — 1.1
    • Gereserveerd voor Aftertaste (man, acteur)
    •
    •

    Gereserveerd: Man voor ANTI


    REGELS
    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • AlleenCamouli (Camilla) en ANTI (Amber) maken nieuwe topics aan.

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. En ook een andere baan, niet twee acteurs bijvoorbeeld.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.
    • Je personage is minimaal 18 en maximaal 50.


    TOPICS
    [url=]Rollentopic[/url]
    Praattopic [url=]O1[/url]
    [url=]Speeltopic[/url]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 15:21 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb nummers van de TS en vaan de SP, kan het wel even vragen!


    take risks

    Prima!


    Bowties were never Cooler

    ANTI gaat samen met Aftertaste de rpg overnemen! (:


    take risks

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ze is inactief, dan mag je met toestemming van een mod toch overnemen?

    Daarbij is er een tweede verantwoordelijke neergezet in de SP. Misschien wil die het wel overnemen, dan is het zoizo geen plagiaat.

    Van wat ik weet staat er in de regels dat je een RPG niet over mag nemen als de topicmaakster dat niet gezegd heeft, dus je moet eerst toestemming hebben van de topicmaakster. Maar ik had dus niet gezien dat er nog iemand anders samen met haar deed. Dan is het toch verder goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Van wat ik weet staat er in de regels dat je een RPG niet over mag nemen als de topicmaakster dat niet gezegd heeft, dus je moet eerst toestemming hebben van de topicmaakster. Maar ik had dus niet gezien dat er nog iemand anders samen met haar deed. Dan is het toch verder goed?


    Als de TS inactief is mag het met toestemming van een mod, staat in de huisregels, maar omdat er een tweede TS is, kan die het overnemen.


    Bowties were never Cooler

    De TS heeft ook aangegeven via whatsapp dat ze het oke vindt, zolang er maar bij staat dat het idee van daar afkomstig is (:


    take risks

    Mouli schreef:
    De TS heeft ook aangegeven via whatsapp dat ze het oke vindt, zolang er maar bij staat dat het idee van daar afkomstig is (:


    Dan is het helemaal prima


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Als de TS inactief is mag het met toestemming van een mod, staat in de huisregels, maar omdat er een tweede TS is, kan die het overnemen.

    Bij mij verliep het anders en is er meerdere keren wat anders gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Bij mij verliep het anders en is er meerdere keren wat anders gezegd.


    Hoe bedoel je precies? (:

    Wij zijn op dit moment even aan het kijken wat het handigst is om te doen dus later op de avond zal ik nog even een update plaatsen. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ook ANTI en Aftertaste hebben besloten niet de RPG over te nemen, niet omdat ze het niet willen, maar om dat ze er helaas geen tijd voor hebben. Daarom ben ik wel bereid om de RPG over te nemen, en lijkt het mij het handigst om een nieuw rollentopic aan te maken aangezien ik deze dan dus niet kan updaten, alleen ik heb dus het probleem dat ik niet alle tekst overal kan zien, dus dan niet kan zien of de codes enzo goed kloppen van het topic, dus ik wacht nog heel even met het aanmaken van het nieuwe topic, maar alle bovenstaande aanvragen zijn dan gewoon goed, en als je wilt kun je je rollen hier vast neer zetten, dan draai ik zo een lijstje in elkaar met wie welke rol heeft (:


    take risks

    Mouli schreef:
    ook ANTI en Aftertaste hebben besloten niet de RPG over te nemen, niet omdat ze het niet willen, maar om dat ze er helaas geen tijd voor hebben. Daarom ben ik wel bereid om de RPG over te nemen, en lijkt het mij het handigst om een nieuw rollentopic aan te maken aangezien ik deze dan dus niet kan updaten, alleen ik heb dus het probleem dat ik niet alle tekst overal kan zien, dus dan niet kan zien of de codes enzo goed kloppen van het topic, dus ik wacht nog heel even met het aanmaken van het nieuwe topic, maar alle bovenstaande aanvragen zijn dan gewoon goed, en als je wilt kun je je rollen hier vast neer zetten, dan draai ik zo een lijstje in elkaar met wie welke rol heeft (:


    Fijn. Ik kijk er naaruit.


    Bowties were never Cooler

    Charleston Entertainment:
    - maslany (vrouw, assistent scriptschrijfster)
    - petermaximoff (man, semi gevestigde acteur)
    - cotrona (vrouw, make-up artist)

    New Kids:
    - Mouli (man, social media intern)
    - Greenlight22 (vrouw, actrice)
    - Aftertaste (man, acteur)

    dit hebben we tot nu toe aan rollen (:


    take risks

    Aangezien alles weer te zien valt en zo goed als naar behoren werkt, ga ik vanavond zo snel mogelijk bezig met het nieuwe rollentopic!


    take risks

    Er zijn een aantal dingen veranderd, zoals LAConfidential (omdat ik gewoonweg noob ben met tumblr en ik dit wel een leuke oplossing vond), maar ik hoop dat het jullie allemaal nog net zo bevalt. Dit is nu het nieuwe rollentopic, dus dat is in ieder geval klaar!
    Hoe het zit met wat voor soort timeskips en die dingen, dat weet ik zelf ook nog niet en ga ik nog even navragen, dus als je dat soort vragen hebt moet je nog even wachten, ahahhahaha

    alle nieuwe rollen kunnen nu gedropt worden in het nieuwe topic, vanzelfspekend, en als mensen graag hun rollen die in dit topic staan ook in het nieuwe willen zetten, mag dat natuurlijk ook altijd! Voor de rest gaat nu alles verder in het nieuwe rollentopic, dus vergeet die niet eventjes te mt'en (;


    take risks