• Vorig jaar had ik me voorgenomen om de username die ik toen nam - Vikings - voor een lange tijd te houden en voor mijn doen ben ik daar best in geslaagd.
    Nu zocht ik al een tijdje naar een nieuwe username die ik voor een langere tijd wil houden - en ik heb er een gevonden. :3

    Met Navigator uit vooral mijn liefde voor de scheepvaart van vroeger, want dat vind ik gewoon heel vet. En stiekem is het ook een ode aan een personage waarmee/waarover ik ruim anderhalf jaar heb geschreven, en die ik nog steeds niet kan loslaten. :Y)

    Hebben jullie ook wel eens personages die nog steeds door je hoofd blijven spoken, ook als je er al een lange tijd niet mee/over hebt geschreven? (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 21:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind dit een hele leuke naam! Ik weet niet goed of ik de mijne lang ga houden of niet... Gelukkig verandert mijn foto nooit.


    What would Emma do?

    Ik vind het leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nice, I like it!
    Ik hou er ook wel van om namen lang te houden. Op dit moment ben ik dus ook nog lang niet van plan om hem te wijzigen.

    Ik moet meteen aan een Tomtom navigatie denken xd. Ik probeer mijn username wel een lange tijd te houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.