• Hallo iedereen,

    Natuurlijk heb ik weer eens problemen met een pakkende titel te bedenken... Dus ik dacht, misschien heeft iemand van jullie creatievelingen een idee voor mij! De titel mag in het Nederlands, Engels, Duits, Swahili zijn. Het maakt mij niet uit zo lang het maar mooi klinkt.

    Het verhaal waar ik nu mee bezig ben is een outlander fanfiction. Voor degene die de serie niet kennen; Hij gaat over een vrouw uit de jaren 40 van de vorige eeuw die perrongelijk gaat tijdreizen naar de 18e eeuw. Daar ontmoet ze een man en tralalalala liefde en zo. (natuurlijk gebeurt er nog mer maar om daar achter te komen moet je gewoon de serie kijken)

    Mijn verhaal is een beetje wibbely wobbely timey wimey en er gaan alla doctor who een heleboel dingen niet in helemaal chronologische volgorde. Het belangrijkste voor nou om te weten is dat een man van de 18e eeuw gaat tijd reizen naar het heden (of de zeer nabije toekomst).

    De titel mag een captain obvious zijn, maar mag ook symboliek bevatten. Het mag refereren naar tijdreizen, of liefde, of oorlog, of het leven, of opnieuw beginnen. Alles mag, niets moet!

    Om toch een paar handvatten te geven hier een paar speerpunten van het verhaal:
    - Schotland
    - Tijdreizen
    - Liefde
    - Oorlog
    - Drama

    Hoeplijk kan iemand van jullie mij pretty please helpen!!!!
    Alvast heel erg bedankt.

    xxx Emmie


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    - If time could bring you back..
    - War with time
    - Killing Time
    - Talked about timing

    Er staat geen Turks in maar ik heb een mooie titel voor je :Y)
    - Zamana Karsi.
    Het betekent Tegen de tijd (in)

    Ik hoop dat ik je in ieder geval eenklein beetje kon helpen.

    - If only we had Time
    - Trough the lengths of Time
    - Timeless Love
    - The passing of Time

    Ghehe, ik ben er ook geen held mee, die titels altijd. Maar het helpt vaak als anderen met je brainstormen, dus hierbij mijn gedachtenkronkels.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 11:04 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Time will fly if you give it wings

    Oké niet zo heel speciaal of toepasselijk, maar misschien krijg jij er een heel cool idee door of zo, maar ik ben zelf ook niet zo goed in titels verzinnen (':


    obsessive rage

    Allemaal echt heel erg bedankt! Hier kan ik echt veel mee! Dit zijn echt al veel betere dingen dan waar ik op kwam! Nog maals heel erg bedankt! :3


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Traveling through war - Schotland


    You were born original, don't die as a copy.

    tijdloze liefde
    in tijden van liefde
    (of in een andere taal natuurlijk maar dit was het eerste dat in me opkwam)

    edit: had het topic nog niet doorgelezen maar zie net dat er iemand al timeless love heeft

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 22:45 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind