• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Natblida schreef:
    ^^ De DLC was goed, maar de awards van dit jaar sloegen nergens op. geen haat op the Witcher.

    // THE LAST OF US 2, WAT IS DIT, IK GA DIE HYPE NIET OVERLEVEN
    & zo fijn om te zien dat Ellie all grown up is nu. Fuuuuck, ik wil dit spel. I need it.

    Klopt, ze waren niet echt bijzonder. Sowieso dat Overwatch alles won.. Lol. Overrated (:

    // Ik wil Eden Eternal en Blade & Soul spelen, maar het is veel leuker als je dat met iemand samen kan spelen. Hmm, wat mis ik het gamen met mijn ex toch. Sowieso moet de volgende persoon waar ik een relatie mee aanga ook gamen en met mij willen gamen. En misschien moet ik gewoon terug naar mijn ex...

    OPROEP AAN ALLE QUIZLETTERS

    JE KAN DUS GEWOON DE SIZE=(2/3/4/5/6/7) CODES GEBRUIKEN VOOR EMOJIS

    boep


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    OPROEP AAN ALLE QUIZLETTERS

    JE KAN DUS GEWOON DE SIZE=(2/3/4/5/6/7) CODES GEBRUIKEN VOOR EMOJIS

    boep


    👆👆👆👆👆👆👍


    // How sad, ik ben Blade & Soul aan het installeren, om het binnen een uur toch weer zat te zijn. En het character van mijn ex zometeen te zien.. Beter had ik die de vorige keer verwijderd..

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 22:04 ]

    waarom doe ik nog moeite?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spoderman schreef:
    Drank is de beste uitvinding ooit oke.

    Ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe van je laptopverslaving af te komen: koop een nieuwe laptop met een ietsjes anders keyboard en mETEEN IS ALLES WAT JE TYPT KUT EN JE MOET DUIZEND KEER OP BACKSPACE DRUKKEN IK HAAT ALLES OP DIT MOMENT FUCK DIT DING


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu voel ik me kut. Het is wel duidelijk dat ik na 4 maanden nog niet over hem heen ben.

    I NEEED :




    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oeh ik heb een nieuw talent ontdekt: voetbalmomenten koppelen aan opmerkingen van mijn vader.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb me nooit zó onbelangrijk gevoeld..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben tbh echt klaar met mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wie wilt mijn klokken spel zien?


    willem46 schreef:
    wie wilt mijn klokken spel zien?



    Haha ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    willem46 schreef:
    wie wilt mijn klokken spel zien?



    willem beste leeftijdgenoot niet zomaar je klokken spel plaatsen!!!! het is zaterdag en je moet kuis zijn!

    ohgod wie zijn het nu weer :'D


    Heaven is a place that we all have