• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    LOOK WHO IS BACK, BACK, BACK; KITTY IN BLACKBLACKBLACK(cat)(cat)(cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wooooow ik heb zo'n vreselijke hekel aan je. Irritant KUTKIND DAT JE BENT. Ga naar een andere school, hoef ik je lelijke rotkop tenminste niet meer te zien. En dan van je vriendin ook. Rot toch op *middelvinger*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Vanavond gourmetten en pakjesavond :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ga naar het kattencafé in Amsterdam whiiii


    26 - 02 - '16

    Oh NS. U done it again ('; Sooner or later; you are going to be in my trashcan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is het gemeen dat ik mensen uitlach omdat ik nog in bed lig en zij niet? 🙃

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 12:44 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Die bratwurst met curry gister was echt zo lekker... ik wil er nog één omg. Maar om daarvoor dan weer naar Duitsland te gaan... (cat)

    Voordelen nieuwe laptop: ik heb weer een laptop

    Nadelen nieuwe laptop: hoe de fuck typ ik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom ben ik de enige die moeite doet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    things isak deserved: not fucking that

    // pls just date me? pretty please? ill give you kisses and hugs and flowers and chocolate and ill let you go out with whoever you want and ill let you do whatever you want but just love me? pls?


    kindness is never a burden.

    Waarom brengen de feestdagen altijd zoveel ruzies over eten mee in dit huishouden? :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De League of Legends community is echt geweldig. Iedereen is zo aardig, niemand scheldt anderen uit, niemand is anderen dood aan het wensen of wenst dat anderen verkracht worden, samen met hun moeder en zusjes. Nee, dat doet niemand gelukkig. :W

    Begin hoofdpijn te krijgen. No. :c

    Van de trap vallen is zeker niet aan te raden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn beste vriend heeft me gister gezoend after all these years en alles is echt fucked up nu lol kill me.
    Nu moet ik kiezen tussen alles of niets: als ik geen relatie met hem neem, wil hij geen contact meer.


    i put the fun in funeral