• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Je mag best eens wat vriendelijker zijn hoor ;-;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Grappig hoe ze allemaal 'dit mag hier niet, lees de forum regels' gaan reageren in het topic van een troll en daarna maar blijven reageren in plaats van het melden. En het heeft echt zin om met 10 mensen de modjes te mailen met het probleem. Eén persoon naar één mod is meer dan genoeg.

    Bucketlist voor komend jaar: Langs alle andere kattencafe's in Nederland gaan ;3


    26 - 02 - '16

    En dan ook nog tot sluit lopen ook. Ugh... Gelukkig morgen vrij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DociIe schreef:
    Grappig hoe ze allemaal 'dit mag hier niet, lees de forum regels' gaan reageren in het topic van een troll en daarna maar blijven reageren in plaats van het melden. En het heeft echt zin om met 10 mensen de modjes te mailen met het probleem. Eén persoon naar één mod is meer dan genoeg.

    Was er alweer een troll?...

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 18:42 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jej, so worthless


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I wish I caught more damage by falling so that anyone would care. Is that a sick thing to think?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom was ik nog niet eerder begonnen aan Westworld?

    Eyyy alleen op zolder eten wat een feeeest *O*
    Het is wel rustig tho

    fuuuuuuck 😱


    Heaven is a place that we all have

    Okay. I suppose I figured out my feelings maar dit is echt een heel groot probleem en ik ben bang en dan voornamelijk voor wat anderen denken mag ik even huilen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is er hier iemand die wel eens naar een schrijverscafé gaat?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Katsudon schreef:
    Okay. I suppose I figured out my feelings maar dit is echt een heel groot probleem en ik ben bang en dan voornamelijk voor wat anderen denken mag ik even huilen?

    nooit bang zijn wat anderen vinden. Wauw shania hoe hypocriet maar je bent zoals je bent <3 niemand zijn mening kan daar iets aan veranderen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    nooit bang zijn wat anderen vinden. Wauw shania hoe hypocriet maar je bent zoals je bent <3 niemand zijn mening kan daar iets aan veranderen.


    Well, yes, but this is kind of different... :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Katsudon schreef:
    (...)

    Well, yes, but this is kind of different... :/

    Als je ooit je hart bij iemand wilt luchten, mijn deur staat open voor je!


    — Inner peace, it's hard to find. —