• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Overkill schreef:
    Mijn beste vriend heeft me gister gezoend after all these years en alles is echt fucked up nu lol kill me.
    Nu moet ik kiezen tussen alles of niets: als ik geen relatie met hem neem, wil hij geen contact meer.


    holy shit. wil je wel een relatie met hem want dat is not done dat hij geen contact meer wil als je nee zegt


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    holy shit. wil je wel een relatie met hem want dat is not done dat hij geen contact meer wil als je nee zegt


    i love him to bits maar ik ben niet verliefd op hem. toch kan ik niet zeggen dat ik er niet over twijfel, want hij heeft wel alles te bieden wat ik nodig heb: iemand die luistert, mij een klap in mijn gezicht geeft als ik weer emo shit zeg, van me houdt ondanks dat hij weet hoe fucked up ik ben... maar ik ben emotioneel super afhankelijk van hem en daar kan nooit een gezonde relatie uit voortvloeien. ik weet gewoon niet wat ik zonder hem moet.


    i put the fun in funeral


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Overkill schreef:
    (...)

    i love him to bits maar ik ben niet verliefd op hem. toch kan ik niet zeggen dat ik er niet over twijfel, want hij heeft wel alles te bieden wat ik nodig heb: iemand die luistert, mij een klap in mijn gezicht geeft als ik weer emo shit zeg, van me houdt ondanks dat hij weet hoe fucked up ik ben... maar ik ben emotioneel super afhankelijk van hem en daar kan nooit een gezonde relatie uit voortvloeien. ik weet gewoon niet wat ik zonder hem moet.



    jezus, ik zou echt niet weten wat te doen. kun je niet proberen zeggen dat je hem meer ziet als je beste vriend omdat hij je overal in helpt ofzo maar on the other hand, ik vind dat hij gewoon het contact niet moet verbreken als je het niet wilt. maar he, doe waar jij je goed bij voelt.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn ouders worden boos omdat ik niet precies heb gekocht wat er op het verlanglijstje van mijn lootje stond. Fijne sinterklaas.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fijn dat je naar mijn hoofd slingert dat ik een 'functiebeperking' heb en dat ik dat serieus bij mijn aanmelding voor mijn opleiding moet aangeven. Fijn dat je me überhaupt de kans geeft om te accepteren dat ik een mislukkeling ben in het leven voordat ik het mag gaan aangeven aan mijn toekomstige school en me naakt moet geven over mijn problemen. Ik hou ook van jou mam.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 14:50 ]

    I'm normal, please date me. I won't call you half as much as you'll call me.


    The truth is out there.

    Amerikaanse recepten met al hun cups zijn sowieso altijd een beetje mysterieus maar een hALVE KILO CHOCOLA WAT

    525 gram???

    ik ben mild sceptisch hierover omg want zelfs wij hebben dat niet zomaar in huis rondslingeren


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dolly Parton, Miley Cyrus en Pentatonix die samen Jolene zingen is absoluut één van de hoogtepunten van 2016. Holy damn, y'all. Ö

    +


    Ik moet nu echt focussen en een paar uur buffelen, zodat ik gewoon ver ben met dat hoofdstuk en vanavond wat meer kan relaxen. Ik heb dat echt nodig, dus nu gewoon kop erbij, verstand op nul en gaan schrijven.

    +


    Zo lief van papa en mama, ik had dit echt even heel erg nodig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb opeens heel veel zin in oliebollen. Maar eigenlijk heb ik dit jaar al belachelijk veel oliebollen gegeten terwijl het nog niet eens kerst is, of oud & nieuw. Shame on me.

    Ik wil naar huis. Nog een uur ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Geef mezelf eens een schop onder de kont want ik wil nu echt eens beginnen aan de fanfics waar ik ideeën voor heb.

    Hahah, ik mag niet naar de stad om te eten en mijn zusje mag uit eten terwijl het kind de hele dag al zit te janken. Gaat weer lekker eerlijk hier. :W

    You're playing with my feelings and it makes me feel like shit.


    Dat ze maar even weten dat ik met kerst geen stage ga lopen hoor. Ik heb al afgesproken om dingen te doen, en dat heb ik eerder gedaan dan het rooster dan ik ga krijgen, dus nee. Kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag, en de hele vakantie, ga ik pertinent NIET komen. Van school mag het niet erns tenzij het betaald wordt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.