• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Wat leuk dat iedereen van de klas zich zorgen om me maakt omdat ik de in de afgelopen maand al 3 weken ziek thuis zit (:

    @Naomi HAHAHAHA DAAROM
    Maar dan worden mensen weer bang enzo x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh my lord mijn 24-jarige huisgenoot wist niet wat een butt plug was, lol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dude, staph looking so good, I'm trying to get over you.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    you faker than some Sweet'N Low.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Al drie dagen gebruik ik het voetenbad en ik denk dat het wel werkt, want zoveel pijn had ik niet vandaag door stage c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Menswear schreef:
    @Naomi HAHAHAHA DAAROM
    Maar dan worden mensen weer bang enzo x'D


    I like that wbw. :pervemoji:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Best wel zenuwachtig voor vanaaf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe kan je nou niet van Yakult houden?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nog 11 dagen en ik ben al weer 5 maand samen. whot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat moment dat je bijna Tinder zou maken voor die ene celebrity D: If ONLY I WAS AMERICAN X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Genoeg voor vandaag. Moet maar eens een keer eerder op bed zodat ik genoeg kan slapen en fit genoeg ben om sinterklaas te vieren morgen ^^ Ik ben benieuwd wie mij had en welke kleuren nagellak ze uitgezocht heeft. XD Lastig iets omdat ik alle kleuren ongeveer al heb. Oeh, en bruisballen :3

    Ah, het is weer die tijd vannhet jaar dat ik zin heb om in winterslaap te gaan en niet meer wakker te worden voordat het lente wordt :') (kom op, Charlotte, er komen genoeg leuke dingen deze maand)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Sweet baby jezus, waarom staat web whatsapp altijd zo hard. My ears D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben zo klaar met leven


    Music is my escape from Bullshit in life <3