• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Graag gedaan hoor -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Hadetjeuhxx schreef:
    Ik ben zo klaar met leven

    This yes.

    Vergeeeeten

    mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dramaaaa in expeditie Robinson, hahaha.


    Stenenlikker

    Sigh, gelukkig ben ik wel geliefd bij honden. Want alleen honden houden van botten. Mannen niet, die houden van vet.

    DociIe schreef:
    Sigh, gelukkig ben ik wel geliefd bij honden. Want alleen honden houden van botten. Mannen niet, die houden van vet.

    Really? Nou, dan zit ik goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kap eens met uitstellen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan echt niets meer met mijn leven sinds ik stage heb. . . Het is alleen maar stage, een dag school, en wanneer ik een dag vrij heb, ben ik niet vooruit te branden en zit ik alleen maar op de bank. Ik haat het om zo moe te zijn. Verdomme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    (...)
    Really? Nou, dan zit ik goed c:

    Mooi toch (:
    Ik ook met honden. :D


    // toch wel exited voor morgen. Nu hopen dat ik me morgen wel goed genoeg voel om uit bed te komen. Plz dont cri.

    DociIe schreef:
    (...)
    Mooi toch (:
    Ik ook met honden. :D


    // toch wel exited voor morgen. Nu hopen dat ik me morgen wel goed genoeg voel om uit bed te komen. Plz dont cri.

    Mja, ik moet geen man xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    (...)
    Mja, ik moet geen man xd

    Gewoon relaties aangaan met katten. Of honden, wat je liever hebt. Die zijn veel trouwer dan mannen of vrouwen (A)


    // daar gaan we al. Frucking hell.

    Wanneer is dat programma nu gedaan... Ik wil nu tv kijken. -_-


    Ik wil een tuin vol egels

    WAAROM PRAAT HIJ MET ME???


    IK BEDOEL NU WEET IK NIET OF HIJ ME gewoon LEUK VINDT OF LEUK LEUK VINDT SNAP JE
    merp qing echt waar wat doe je wat doe je


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is she really doing this rn?


    — Inner peace, it's hard to find. —