• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Net weer heerlijk gesport.
    En ik ben trots dat ik iéts langer kan rennen dan eerst zonder gelijk een hoestbui te krijgen

    //Morgen een bezichtiging... \^.^/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben zo blij met de cadeautjes <3


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk steekt het om erachter te komen dat mijn "beste vriendin" die ik al ruim 13 jaar kent, voor een tijdje thuis is geweest van haar tussenjaar in het buitenland en heeft afgesproken met een aantal van haar schoolvriendinnen, maar mij nog nieteens een berichtje had gestuurd. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    31000 posts, olee


    16 - 09 - '17

    Ah shit, nee... De ethernetdinges van m'n laptop wil niet meer werken en daardoor de WiFi ook niet T-T

    Oh godddd, whyyyyyyyy.


    26 - 02 - '16

    Ik bedenk mij net dat december echt de meest magische maand ooit is. Het jaar begint al met de verjaardagen van twee mensen die echt zo'n beetje de meest zachtaardige lieve leuke mensen zijn die ik ken en dan hebben we nog Sinterklaas en Kerst, oftewel de geboorte van Sinterklaas en Jezus/het feest van het licht. Jap, december is de meest magische en schattige maand ooit. Nu wil ik alleen nog fluffige sneeuw deze maand en dan is het perfect.

    Oké, ik moet echt gaan slapen nu.


    Happy Birthday my Potter!

    Fuck dat was gaaf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    In een dag 4 afleveringen gekeken. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet uit bed en lekker ziek thuis blijven. Maar sinterklaas vieren wordt vast wel gezellig. (:

    Gisteren was zo leuk. 😊


    * zucht diep *
    Nee, de bronnenlijst is helemaal niet goed. En laat ik niet beginnen over het feit dat de helft van je bronnen uit Wikipedia bestaat. Volgens mij mocht dat niet eens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn ouders gaan zo kwaad en teleurgesteld zijn.


    <3

    O mijn god, mijn kat is vannacht een mini kerstboom verzameling begonnen en ik heb geen idee waar hij ze vandaan heeft gehaald.... Dat kerstdorp is echt een slecht idee met die twee kittens....


    Stenenlikker

    Wat een loser is deze gast bij mij op school. Gooi ik hem uit de gym en zet er een lage cp pokemon in, gooit hij mij er uit en zet zijn 2k cp pokemon er in. Yup, want we gunnen anderen hun coins niet. ;')

    Als je wil dat we de opdrachten maken en inleveren voor het werkcollege, mogen ze best wat duidelijker zijn dan dit :/


    Happy Birthday my Potter!