• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil eigenlijk gewoon even niet meer. Kan ik niet gewoon afgesloten van alle verantwoordelijkheid en taken in een deken gerold boeken lezen of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Altijd leuk wanneer je je moeder óf vader niet kan bereiken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn handen zijn koud. Muhh


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Egh, zoveel hapjes..


    26 - 02 - '16

    Ik moet zo veel doen – maar ik voel me mweh en wil alleen maar series kijken.


    I'm tangled in your braided maze,
    You take my hand and
    Guide me to your tainted lips


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Héél erg hoe tegenwoordig alles gedaan wordt om buitenlanders, mensen met een buitenlandse achtergrond en immigranten in een negatief daglicht te stellen. Laatst was er een artikel van kom op tegen kanker over hoe Brusselse vrouwen met kanker samen waren gekomen voor educatie rond gezonde voeding en de eerste opmerking die er onder staat is 'Het valt toch weer op hoe het allemaal mensen met een kapje en een donkere huid zijn...'
    Gast. Kanker. Niet oke. Hou je kop.


    What would Emma do?

    Hahahahaha. Mag ik weg nu?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik maak geen kans, maar goed. Ik heb het geprobeerd toch?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer haast niemand uit je klas de films herkent die voorkomen in Date Night en jij als enige stuk gaat om het LOTR deel.

    Wanneer je droomt dat iemand bijna vermoord wordt en dan blijkt dat ie de volgende dag jarig is :') Alsjeblieft, hier mijn droom, leuk verjaardagscadeautje, hahaha :')


    Stenenlikker

    Rechtstaan in de trein. Yippee. (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Word ik weer gecontacteerd om te werken voor een klantendienst, lol. Nee, dat wil ik echt niet. xP Ze zullen zelf mensen moeten zoeken, omdat niemand zelf op zoek gaat naar zo'n job zeker. :')
    Maar ik ben wel gecontacteerd ivm de tweede ronde van mijn vorige sollicitatie, yay. ^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:12 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Die advertentie op mobiel is echt irritant +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sarcasm? Nee?


    Queer zijn is gewoon alles