• Ik zit bijna een jaar op Q, althans, dat dacht ik. Mijn eerste forum bericht was op 27 december 2015. Maar toen had ik dus kennelijk al heel lang een account. Dus ik overal op zoek naar hoelang ik nu precies op Q zit. Blijkt dat al 1 jaar, 1 maand, 5 dagen en 17 uur te zijn. Dat vond ik onder mijn badges. Wég mn leuke idee voor een topic/creatie. Ik ben dus al sinds 7-11-2015 lid. Op je profiel is dat nooit zo nauwkeurig. Helaas.
    Hoelang zitten jullie al op Q?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oh, jammer!
    Ik zit hier al meer dan 5 jaar.


    16 - 09 - '17

    Te lang, lol. Wacht, ik zoek het even op. 6 jaar 2 maanden 3 weken 3 dagen dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hedone schreef:
    (...)

    Bij mij werkt dit niet? Je bedoelt op je profiel?

    Op de mobiele versie niet. ;-)

    Jij bent geregistreerd op 8-11-2015 17:18 ^^

    Ik ben volgend jaar 10 jaar op Q. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    5 jaar 10 maanden 2 weken 4 dagen, volgens m'n profiel. Wow.


    Ex astris, sciencia

    Oh, ik maak nooit een topic voor zulke dingen. Wel jammer inderdaad!
    Ik zit hier 2 jaar 7 maanden 1 weken 1 dagen. :Y) Ik ben geloof ik geregistreerd op 19 mei 2014.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Volgens mij kan ik in Februari mijn 6 jarig jubileum vierde !


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scandal schreef:
    (...)
    Op de mobiele versie niet. ;-)

    Jij bent geregistreerd op 8-11-2015 17:18 ^^

    Ik ben volgend jaar 10 jaar op Q. =)

    ah, nu weet ik het precies! Dankjewel!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zit hier al 8 jaar sinds 24 september.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh, das jammer :c.

    Ik zit met dit account 2 jaar en 2 weken. Als ik daarbij mijn oude account meetelt is het + 4,5 jaar. 6,5 jaar, dat is best lang al :').


    Seasons will change, but I shall remain

    6 jaar 7 maanden 2 weken 3 dagen. Ben zowat 2 jaar weg geweest van Quizlet in die tijd.


    Shoganai i ne~

    Begin januari zit ik hier alweer vier jaar! De tijd gaat echt enorm snel voorbij.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    26 november 2009, dus al zo'n zeven jaar. En dat allemaal omdat ik thirsty was voor Harry Potter fanfictions haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Met dit account zit ik er 5 maanden en 10 dagen op. Als je mijn tijd op mijn vorige account er nog bijtelt is dat plus 1 jaar is ongeveer 1 jaar en vijf maanden