• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Okeee
    En wat moet ik nu doen met mijn leven :'D

    Damn... wie zei het ook alweer? The two boys of Bakerstreet? Jij toch, Laura? Well, you were right


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zie echt heel veel negatieve dingen op tumblr over deze aflevering/dit seizoen, maar ik ben het er eigenlijk helemaal niet mee eens. Ik bedoel, tja het is niet hetzelfde als seizoen 1, 2 en 3, maar dat was te verwachten, toch?
    Maar misschien ben ik gewoon wat te geobsedeerd met de personages en. kan het me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze doen P: al zitten ze anderhalf uur in een restaurant te kletsen of zo

    Krolock schreef:
    Okeee
    En wat moet ik nu doen met mijn leven :'D


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik was een paar jaar geleden een fanfic gestart over Sherlock... ik denk dat ik die weer wil gaan oppakken

    So many questions tho:
    First of all: How's Molly doing? That poor girl confessed her love just for a stupid game.
    Second: Why did Mycroft lie about Redbeard? He could have saved so many lives. And why did he let in Moriarty?
    Third: How is it possible Sherlock couldn't remember anything about Euros?
    I think he thinks he is stupid for not remembering. That's why he's not joking around with Greg's name anymore. He knew his name all along. He doesn't want to act like he forgot.


    Ergens zou het goed zijn als ze zouden stoppen na dit seizoen. Het was een goed einde en misschien verpesten ze het wel met meer seizoenen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vooral Molly though. .. ik huilde al bijna :'D

    Krolock schreef:
    Ik was een paar jaar geleden een fanfic gestart over Sherlock... ik denk dat ik die weer wil gaan oppakken


    Ik ben Moriarty fanfics gaan zoeken op Wattpad (A)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het zou me echt niets verbazing als dit het einde is van de serie. De aflevering en daarmee het seizoen was opzicht netjes afgerond.


    MORIATY! Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn, maar om zijn geweldige performance weer te zien was het meer dan waard. 'I want to break free' als opkomst! HEERLIJK!
    Over Molly, ze is in de montage op het eind al lachend te zien, dus het zal wel goed met haar gaan. (;
    Deze aflevering was zeker een emotionele rollercoaster. Steeds de constant vraag of iemand wel of niet doodging en hoe. Hoe alle spelletjes in elkaar staken en welke twists er nu weer kwamen. Ik heb nog steeds buikpijn van het gespannen voor de tv zitten. maar dat kan ook door mijn menstruatiecyclus komen (': .



    Credendo Vides


    Mij ook niet, en vooral omdat elk seizoen in eem vraag eindigde:
    -Oh, Moriarty gaat John toch niet neerschieten? Sherlock, doe wat!
    -Sherlock springt van een gebouw af. John gaat naar het graf toe en je ziet Sherlock vanaf een afstandje. Hij leeft! Hoe?
    -Did you miss me? Hoe heeft Moriarty het overleeft?
    -welkom terug op 221B Bakerstreet, lads.

    Dat zijn de eindes van alle seizoenen. Het eindigt niet in een vraag. Volgens mij is het inderdaad afgelopen.


    Oh, ik heb Molly's shot gemist denk ik. Verder was het wel een geweldige aflevering en zeer interessant. Ik wil hem zeker nog een keer zien


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gaan we het niet eens hebben over het feit dat Sherlock wel of niet seks heeft gehad en dat zijn zusje dat kan horen uit een regel muziek?
    En oh my God het zusje zelf! Ik vond haar echt geweldig en echt goed neergezet.
    En het einde dan. Dat Sherlock na alles wat ze hem aangedaan heeft steeds weer naar haar toe gaat om maar haar viool te spelen. Dat kan ik echt niet meer aan.
    En wie heeft die dvd's van Mary gestuurd???

    Verder nog een paar opmerkingen:
    *zeker op zo'n jonge leeftijd zijn herinneringen plastisch en wanneer een kind een trauma heeft meegemaakt is het mogelijk dat hij/zij er iets anders -fijners- voor in de plaats herinnert om niet aan het trauma herinnert te worden. Dus het is volledig plausibel dat hij zijn zusje niet meer herinnert of zijn vriendje.
    *Er is niet uitgesloten dat er een vijfde seizoen komt -iedereen van de crew wilt dat wel- maar het is vooral krap met tijd. Dus het kan dat we over een jaar of twee een vervolg zouden kunnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 10:47 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eh. My. Gawd. Ik neem echt even terug wat ik gezegd heb over het feit dat dit geen goed seizoen was, want die laatste aflevering heeft alles weer helemaal goed gemaakt. Deze serie was echt brilliant. This is what you call: great filmmaking.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik.hoorde iets over een stiekeme vierde aflevering?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Krolock schreef:
    Ik was een paar jaar geleden een fanfic gestart over Sherlock... ik denk dat ik die weer wil gaan oppakken


    Houd me op de hoogte ajb.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ben ik de enigste wiens hart een klein beetje breekt bij deze soundtrack van de laatste aflevering?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt