• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Barry_Allen schreef:
    (...)

    ik wist al dat hij nog een zus had, voordeel van jaren lang fanfics lezen ;p. Wist niet dat het zo'n psychopaat is.


    vraag me af waar fanficschrijvers dat dan vandaan halen. Er wordt al megalang gepraat over de eventuele derde broer (die de naam Sherrinford draagt), de naam die ook in de series wordt gevruikt. Er is ook wel eens gespeculeerd over een zusje, die zou echter de naam Enola dragen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay ik raakte door de war. Ik wilde dus terugkijken, maar waar ik het keek stond er dat ep. 1 "The Abominable Bride" was, en die kende ik al terwijl ik zeker wist dat ik ep. 1 nog niet had gezien :')

    Anyway, figured it out en ga nu kijken :3

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 1:02 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Krolock schreef:
    DE HUG THOUGH


    JA, OMG!

    En omg, Mrs Hudson in die aflevering though, wtf! Ik dacht serieus dat het Sherlock was die in die auto aangereden kwam, stapt Mrs Hudson daar wel niet uit. Vraagt zo'n politieagent: weet u wel hoe snel u ging? Nee, ik was aan het telefoneren. Omg, ik ging echt plat.
    Anyway, die aflevering was echt geweldig! Helemaal niet wat ik verwacht had, maar toch nog steeds geweldig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mooncalf schreef:
    (...)

    vraag me af waar fanficschrijvers dat dan vandaan halen. Er wordt al megalang gepraat over de eventuele derde broer (die de naam Sherrinford draagt), de naam die ook in de series wordt gevruikt. Er is ook wel eens gespeculeerd over een zusje, die zou echter de naam Enola dragen.


    Ik weet het ook niet hoor, maar heb wel in meerdere fanfics gelezen over een zus. Misschien was dit gewoon zelfbedacht of iets.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    (...)

    Ik weet het ook niet hoor, maar heb wel in meerdere fanfics gelezen over een zus. Misschien was dit gewoon zelfbedacht of iets.


    ja, dat zou natuurlijk kunnen, maar is dan wel interessant dat je die misschien vaker tegenkomt dan de broer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jeeej ik heb weer bij gekeken. :3

    Ik vond episode 1 echt warrig af, alsof er veel te veel gebeurde. Aflevering 2 vond ik wel weer heel leuk, al lees ik op FB veel andere meningen erover :')


    Caution first, always.

    Check deze meme


    Caution first, always.

    IK BEN NOG STEEDS NOG OVER DIE LAATSTE AFLEVERING. of de aflevering daarvoor. aaaaaah, ik kan echt niet wachten tot zondag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maar zondag is de laatste aflevering. (no_chears) I'm not ready.

    Krolock schreef:
    Maar zondag is de laatste aflevering. (no_chears) I'm not ready.


    Ja, maar vraagje he. Is dit dan de finale van de serie Sherlock, of zullen er nog seizoenen komen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, maar vraagje he. Is dit dan de finale van de serie Sherlock, of zullen er nog seizoenen komen?

    Ik las ergens dat ze zeiden dat ze een volgende seizoen niet buitensloten.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik las ergens dat ze zeiden dat ze een volgende seizoen niet buitensloten.


    Oef. Nu maar super hard hopen. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Morgen de laatsteeeee. (no_chears)

    Ik ben echt benieuwd. Ze zeiden dat deze van afgelopen zondag het donkerste was, maar gezien de plottwist en de voorstukjes vraag ik mij af hoe ze deze aflevering minder donker maken. Hm, ik ben in ieder geval zeeer benieuwd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wil er misschien nog eens iemand dood gaan?




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt