• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Jaa ik ben excited :3 Al is het wel veel minder dan vroeger oeps. :') Is het serieus 3 jaar geleden sinds het laatste seizoen? Wtf.


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    Jaa ik ben excited :3 Al is het wel veel minder dan vroeger oeps. :') Is het serieus 3 jaar geleden sinds het laatste seizoen? Wtf.

    Ja en ook al weer bijna een jaar sinds de christmas special. Heel erg raar want ik kan me nog zo herinneren dat ik die zat te kijken met mijn moeder.

    Oh wauw ik dacht serieus dat het 2 jaar na s3 was. Holy shit. De tijd gaat een beetje te snel :")


    Caution first, always.

    WOEEEEEEEEEEEEEE

    Eindelijk.

    Maar ik heb die kerstspecial nog niet gezien, moet ik die voor seizoen vier kijken?

    Oooooh, yaaas, dat is al super gauw! Omg. Ik was eerder aan het uitkijken naar de kerstaflevering van Doctor Who, waarvan het seizoen overigens pas weer in september uitkomt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaaaaaaaa, ik heb echt zin in :"D En mijn ouders ook, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaaa ikke! I'm very exited! Weet iemand waar het uitgezonden wordt?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Jaaa ikke! I'm very exited! Weet iemand waar het uitgezonden wordt?

    Gewoon weer BBC1 lijkt mij (;


    Caution first, always.

    Puellae schreef:
    WOEEEEEEEEEEEEEE

    Eindelijk.

    Maar ik heb die kerstspecial nog niet gezien, moet ik die voor seizoen vier kijken?

    Hm nee niet per se. Maar hij is wel geweldig dus ik zou 'm gewoon kijken. :Y)

    Patholoog schreef:
    Oooooh, yaaas, dat is al super gauw! Omg. Ik was eerder aan het uitkijken naar de kerstaflevering van Doctor Who, waarvan het seizoen overigens pas weer in september uitkomt.

    Eerlijk gezegd verheug ik me totaal niet op die special van dr who. Ik vind het er niet zo heel goed uit zien to be honest. Maar natuurlijk ga ik hem wel alsnog kijken haha.

    Krolock schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd verheug ik me totaal niet op die special van dr who. Ik vind het er niet zo heel goed uit zien to be honest. Maar natuurlijk ga ik hem wel alsnog kijken haha.


    Ik wist niet eens dat er een aflevering ging komen van Sherlock. Ik wist wel dat het er ooit zou komen, maar wanneer.. En doctor who, idk, ik ben gewoon blij dat er überhaupt al een aflevering is.

    Update: ik heb net de tweede trailer gekeken, en omg, ik ben er zooo niet klaar voor. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'm exciteeeeed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Graves schreef:
    (...)
    Gewoon weer BBC1 lijkt mij (;


    Nice! Dan kan ik het "live" volgen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    :O Zijn dat de officiële, want ik kan daar nog wel wat dingen vanaf leiden. Oké, maar een paar dingen, maar dan nog!
    In de eerste foto: kijk naar de weerspiegeling in het water, onder de schoen van Sherlock. Dat is niet de schoen van Sherlock. En net boven de bladmuziek zie ik ook vaag een gezicht prijken, maar ik kan er niet uithalen wie dat is.
    En op de tweede foto: is het niet raar dat iedereen weg kijkt behalve Watson, Sherlock (logisch) en Molly(!). En op de een of andere manier is er spijt af te lezen van haar gezicht, alsof zij iets gedaan heeft.

    Dit is misschien wat ver gezocht, maar hey, Steven Moffat is bekend om dit soort dingen te doen, niet waar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt