• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat moment waarop je erachter komt dat mama super zuinig wil doen in verband met de scheiding en mijn zusje alles vraagt wat ze maar wil en belachelijk duur is. Cringe.


    Wil iemand mijn zelfhaat en zelfdisgust en gevoelens overnemen? Helemaal gratis.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dan maar geen eten.

    Het was zo lang geleden dat ik mijzelf helemaal open heb gekrabd....

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    I swear to God — Angelina is een Goddess als Maleficent (en daarbuiten ook but ok).


    Omg ik heb 20 euro nodig voor uncharted update OMG I NEED SAM'S STUFF

    Ik maak mezelf echt gek met de what-if gedachtes... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Toch weer pussy geweest en hem niet ge-appt. Ik durf ook niet zo goed eigenlijk, straks vindt hij dat ik te veel aandacht vraag en ben ik een last voor hem.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 21:37 ]

    Het is niet eerlijk voor mensen hoe lui ik soms ben....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stop met huilen. Stop met huilen. Stop met huilen.


    "ze zou echt niet met hem in relatie moeten gaan, ik bedoel, ze kan echt beter krijgen"

    eh wat dat heet verliefdheid die mensen zijn echt stapel op elkaar en dan gaat het niet over of ze nu een knappere jongen kan krijgen of een rijkere of een populairdere het gaat over dat gevoel in je buik


    ik hoop niet dat je dat ook tegen mij gaat zeggen als het zover is want dan ga ik je echt slaan

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben vergeten een slaappil te nemen. O well, met een beetje mazzel lig ik niet raar te dromen/dingen voor me te zien vannacht. Ik heb ook niet gegamed vandaag, dus hopelijk is er niets aan de hand (:

    / O oke, dan niet. Had je laatst niet.. eh.. whatever...

    // Toch wel fijn dat mijn coach zich zorgen om me maakt. Maybe moet ik haar maar eens vertellen hoe het echt met me gaat. Misschien kan ik wel praten met een vertrouwenspersoon op school, scheelt me ook weer via de huisarts naar een psych gaan. Al wil ik niet die man die op school rondloopt, hij lijkt me niet de juiste persoon voor mij.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:11 ]

    Waarom ik altijd na het tandenpoetsen zin heb in eten....

    // Slaapverlamming, daar zou ik best last van kunnen hebben. Wakker zijn, maar gewoon je spieren niet kunnen bewegen en ook je oogleden niet. Heeft vast ook te maken met de kwaliteit van mijn slaap.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:36 ]

    You know, ik had echt verwacht dat deze Final Fantasy film veel slechter zou zijn, maar het is eigenlijk best goed.


    kindness is never a burden.

    Wat een gekloot weer met de telefoon. Nog even en ik stap weer over naar de onverwoestbare Nokia. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    muahah twee topics van LJH achter elkaar :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.