• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een fucking naaiers. Ze behandelen me als fucking afval en ik krijg niks vergoed, want daar doen ze niet aan. Fuck you all, fuck you very much.


    26 - 02 - '16

    Lol, nu moet ik morgen dus weer naar stage omdat ik nu de volle pond voor de haarverf betaald heb, in plaats van 50% korting. Ik heb toch liever 50% korting dan 15%. Ik vind het al raar dat ik 35 euro moest betalen terwijl ik berekend had dat ik aan 31 genoeg zou hebben.

    Of je haalt je voeten van de stoel? Je gaat thuis maar met je schoenen op de bank zitten, in de bus doe je dat niet als je plekken bezet houdt zo.

    Oh my god nog 21 dagen en dan zit ik aan de andere kant van de oceaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol we bestuderen een onderzoek van Goldstein :W


    Happy Birthday my Potter!

    Huh ben ik dan zo raar dat ik niet 6/7 weken van tevoren ga leren voor de tentamens?

    Krolock schreef:
    Huh ben ik dan zo raar dat ik niet 6/7 weken van tevoren ga leren voor de tentamens?

    Nee joh, dat heet voorbereiden! Juist beter, toch?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik begin met studeren 2 dagen voor de examens

    ben ik nu cool


    Heaven is a place that we all have

    klastitularis: "en de gelukkigen die op het einde van het schooljaar hun cursussen moeten inleveren voor de inspectie zijn...



    qing anna merel en stijn"
    hahaha méén je die mijn cursussen staan vol tekeningen en zijn niet eens volledig want ik ben echt vaak afwezig geweest dus ik ben niet een goed slachtoffer
    dit is serieus al de tweede keer dat ik het moet

    mensen ik wil mijn cursussen houden om te kunnen studeren voor ingangsexamen geneeskunde ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eucalyptus schreef:
    ik begin met studeren 2 dagen voor de examens

    ben ik nu cool


    zo snel al??? gewoon de ochtend zelf nog (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    zo snel al??? gewoon de ochtend zelf nog (cat)


    wow ur so badass qing (cat) can i get ur autograph

    // mood atm



    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 18:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb het zo druk... met niets?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gewoon nog dat stomme begintopic en je bent klaar, kom op.
    Al staan er waarschijnlijk duuzend typfouten in, maar nalezen was nooit je favoriete bezigheid.


    Mhm?

    oke dit doet pijn want ik ben echt al weken aan het twijfelen om 'Kaleo' als username te nemen want idk ik ben helemaal hyped door de ijslandse rockband en vandaag hakte ik de knoop door (zie veranderingen doorvoeren profielfoto signature and sht) en ik heb te lang getwijfeld want iemand anders heeft het nu en auw :C

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 18:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gadverdamme, eet toch eens niet zo luid.


    — Inner peace, it's hard to find. —