• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    oke dit doet pijn want ik ben echt al weken aan het twijfelen om 'Kaleo' als username te nemen want idk ik ben helemaal hyped door de ijslandse rockband en vandaag hakte ik de knoop door (zie veranderingen doorvoeren profielfoto signature and sht) en ik heb te lang getwijfeld want iemand anders heeft het nu en auw :C


    qing no omfg dat is gewoon niet grappig meer dat is pure hartpijn


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    qing no omfg dat is gewoon niet grappig meer dat is pure hartpijn


    doet pijn ja

    //oke qing ga nog leren nu komop hoe moeilijk is het om dat doorgestuurde bestandje met examenvragen+antwoorden te lezen en vanbuiten te leren

    hahhaha hoe hard zou de karma zijn moest dat niet het examen zijn :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De broccoli is letterlijk bruin. Dat ga ik niet eten.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    doet pijn ja

    //oke qing ga nog leren nu komop hoe moeilijk is het om dat doorgestuurde bestandje met examenvragen+antwoorden te lezen en vanbuiten te leren

    hahhaha hoe hard zou de karma zijn moest dat niet het examen zijn :W


    im gonna hug u through my laptop


    Heaven is a place that we all have

    Actually to tired to do anything :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Why am I so rude to people? I keep pushing them away and then I feel bad when I end up feeling lonely and miserable. I really do it to myself, but I'm to fucking proud to man up and say that I'm sorry.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    im gonna hug u through my laptop



    pas vanaf wanneer je iemand anders ziet met de username van je dromen besef je dat het de username van je dromen is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik heb echt identity struggles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    pas vanaf wanneer je iemand anders ziet met de username van je dromen besef je dat het de username van je dromen is


    yes this is too true to be *woord dat rijmt op true* moo.

    mensen kijk naar mijn aantal posts en kijk dan naar het aantal badges

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 19:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wat zijn we weer lekker kinderachtig bezig hier.

    Allemaal effe liken en zo ;p
    Is van mijn boy c:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 19:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man wat heb ik een hoofdpijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'heb je ruimtelijke planning geleerd voor ak morgen?'

    nah zag er zo ingewikkeld uit en dan kan ik mijn tijd beter ergens anders in steken gezien ik het niet ga opslaan........


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Coffee wanterisgeenwittewijn solves everything.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 19:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AU dammit ik wil gewoon kunnen lopen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry