• Hey mensjeees!

    Ik ben opzoek naar een animatie programma waarin je zelf animaties maakt, niet een programma waarin je al karakters hebt die je dan laat bewegen om iets uit te leggen bijvoorbeeld.
    Na heel lang tekenen met Sketchpad 3.7 (Ik zoek dus geen mega goede professionele animatie programma, maar iets waarmee ik alles simpel mee kan bewegen is al goed) vind ik het ook wel leuk om mijn YouTube kanaal hoog te brengen. Ik wil dus graag een gratis programma voordat ik animaties maken helemaal niet leuk ga vinden.

    Scratch werkt niet omdat hij mijn uploads negeert. Het komt niet tevoorschijn. Plaatjes bijvoorbeeld....

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
    Vriendelijke groeten, Ham ^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 11:16 ]


    You dare to gaze upon me?

    Hee, ik heb 0 verstand van animeren maar mijn school wel x'D
    Misschien dat hier iets tussen staat, moet je wel eventjes zoeken maar hier en daar zit geloof ik ook wel uitleg en tutorials. (:

    https://trello.com/hkudigispace


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    moovly?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hooverphonic schreef:
    Hee, ik heb 0 verstand van animeren maar mijn school wel x'D
    Misschien dat hier iets tussen staat, moet je wel eventjes zoeken maar hier en daar zit geloof ik ook wel uitleg en tutorials. (:

    https://trello.com/hkudigispace




    Ik ga kijken!


    You dare to gaze upon me?

    Ramselaar schreef:
    moovly?


    Nee dat dus juist niet ^^ Ik wil geen uitleg filmpjes maken met andermans cartoon karakters of zo. Ik wil video's kunnen maken zoals dit:



    Gewoon animaties die je zelf creëert ^^ maar dankjewel! (H)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 14:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 dec 2016 - 18:24 ]


    You dare to gaze upon me?

    Je kan op photoshop ook animeren. Daar maak ik mijn animaties iig. Of flash.
    Maar die moet je dus op een geen-legale-manier zien te downloaden :')

    Youtube video's moeten in een quote, anders ontregel ze de pagina. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Raja schreef:
    Je kan op photoshop ook animeren. Daar maak ik mijn animaties iig. Of flash.
    Maar die moet je dus op een geen-legale-manier zien te downloaden :')


    Echt?! Oh cool! Dank je!


    You dare to gaze upon me?