• Hiep, hiep, hiep, hoera!

    Want 934 oftewel Sofie is jarig! Vandaag viert ze haar 12de verjaardag. En dat betekent lieve berichtjes en felicitaties!

    Hey Softijs,
    SUPERDUPERGEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er vooral van ^-^. Hiep hoera! Je bent een super geweldige vriendin en ik hoop dat we nog heeeeelll lang vriendinnen blijven. =D
    Groetjes van Kiwi (AKA _Shinx, Kraaivacht)



    Lieve Sofie,

    We praten eigenlijk nog maar echt sinds je tweede account, wanneer ik dit schrijf 3 maanden oud, maar ik wil even zeggen dat ik je echt een heel aardig persoon vind en natuurlijk zijn je fandoms ook helemaal geweldig! Je schrijft ook heel goed en nu gaan we samen een verhaal schrijven! Kinda excited ^^

    Dan wens ik je natuurlijk nog een héél fijne verjaardag! Hopelijk geniet je ervan, want Lucens/Brechtje heeft dit allemaal maanden op voorhand gepland!

    Là breith sona dhuit! (= Happy Birthday in Scottish Gaelic :p)

    Chi mi a-rithist thu! <3

    Glasgow
    ok, ik ben te obsessed met Schotland, ik zal een HP plaatje doen.
    Lieve Sofie,
    Gefeliciteerd meid! Eet veel te veel taart, krijg veel cadeaus en heb de hele dag een brede glimlach op je gezicht. Want meid, wat ben ik toch blij dat wij vriendinnen zijn. Ik heb geen moment getwijfeld om mijn zorgen tegen jou uit te spreken wanneer ik ze had. En elke keer heb je me geholpen. Jij bent altijd de schouder geweest waar ik op kon leunen zodra ik hem nodig had en dat betekent ontzettend veel voor me. Dus weet dat als je ooit ergens mee zit, dat je het dan gerust tegen me kan zeggen. Misschien zal ik je niet altijd kunnen helpen, maar ik zal er altijd voor je zijn mocht je ergens willen uithuilen.
    Jij bent zo ontzettend lief en zet je steeds in voor onze vriendschap, ook al praten soms wat minder. Maar meid, wat ben jij sociaal, aardig, lief, behulpzaam en zorgzaam. Wees er maar trots op.
    We kennen elkaar nu al bijna anderhalf jaar, moet je je bedenken. Anderhalf jaar en je bent nog altijd mijn beste vriendin. Ik hoop dat dit nog heel lang mag blijven, want vrienden zoals jij zijn er maar zelden te vinden.
    Van harte gefeliciteerd! Heb een geweldige dag! Dat er nog ontelbaar vele jaren bij mogen komen!

    Liefs,
    Brood/Brechtje

    Ik heb dit bericht van 2 bladzijdes zodanig kunnen inkorten dat hij nu nog maar een kwart bladzijde vult. Want ik stuur altijd al veel te langen berichten voor verjaardagen enzovoort, haha, oeps.

    Btw, we meeten nog wel een keer. We hoeven nog maar zes jaar te wachten tot je achttien bent. :3

    _Martyr




    En als laatst een cadeau van Anne-Mirthe! (: Klink op het plaatje hieronder en ontdek wat het is:


    Want het 'lieve' Hogwarts plaatje mag natuurlijk niet ontbreken :Y) (':

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:38 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Leuk topic dit! Congrats!


    Heaven is a place that we all have

    En het cadeau is nog niet af, maar goed, dat komt wel. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gefeliciflapstaart, naamgenootje! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! ^^

    Gefeliciteerd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! (banana)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gelukkige verjaardag!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ohmygoood, jullie zijn zo awesome! Super bedankt voor dit fantastische topic en de fantastische story en de fantastische berichtjes! Gewoon bedankt aan alles en aan iedereen! ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Gefeliciteeerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gelukkige verjaardag!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hier een video gemaakt door mijn vriend.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.