• - opgelost -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:18 ]


    What's meant to be will find it's way

    Geen fouten gezien, maar de structuur is niet zo logisch.

    Begin met waarom je schrijft, stel jezelf en de opdracht daarna voor, geef dan je mening over het onderwerp + mogelijke vragen en sluit af met de praktische zaken zoals de kosten en een plaats om af te spreken/verder contact.

    Ook kun je misschien beter afsluiten met: Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 10:17 ]

    heb ik besloten het onderwerp liegen te kiezen

    Ik zou hier iets met "liegen" doen. Bijvoorbeeld zoals ik het hier tussen aanhalingstekens heb gezet, of schuingedrukt,


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Skrivbar schreef:
    Geen fouten gezien, maar de structuur is niet zo logisch.

    Begin met waarom je schrijft, stel jezelf en de opdracht daarna voor, geef dan je mening over het onderwerp + mogelijke vragen en sluit af met de praktische zaken zoals de kosten en een plaats om af te spreken/verder contact.

    Ook kun je misschien beter afsluiten met: Ik zie uw reactie graag tegemoet.


    Ik zal kijken of ik er wat mee kan doen, Dankje (:


    What's meant to be will find it's way

    Volgens de BIN-normen horen er geen komma's achter de aanspreking en afsluiting (:
    In Nederland staat die er wel, ach :')

    "Ik hoop op een snelle reactie" kan misschien ook wat vriendelijker naar je lezer toe. Ik denk aan iets in de trend van, "Ik dank u alvast voor uw (spoedige) antwoord" of wat hiervoor al is gezegd (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alles wat hierboven is gezegd en ik vind "een interview geven" ook nietnheel kloppend. Je geeft namelijk geen interview, die houdt je (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    De komma's staan niet echt op de goede plek. Zoals bij 'Mijn naam is Zoë, ik..'. Die komma hoort daar niet. Ik zou schrijven:
    Mijn naam is Zoë. Ik ben vijftien jaar oud en ik zit in de vierde klas van het Johannes College Hilversum.
    Of:
    Mijn naam is Zoë en ik ben vijftien jaar oud. Ik zit in de vierde klas van het Johannes College Hilversum.

    Ik zou de alinea's ook goed opstellen. Een goedverzorgde brief zegt veel. Zeker in het vak Nederlands/taal.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 14:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.