• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Al die vlinders en gelukkige gevoelens in mijn buik nu ook :$ Waren die er maar vaker.

    - Ik zit gewoon te huilen om dit ene berichtje van hem en hoe gelukkig de vraag hoe het met me gaat me maakt..

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 16:35 ]

    Square schreef:
    (...)

    Het is een superlief bericht vol complimenten aan een hele hoop mensen, dus daar kan helemaal niets mis mee zijn, no worries. *O* En vandaag of morgen komt het mijne, waarvan het eruitziet alsof het nog langer gaat worden dan dat van jou (help), dus dan staat het daar ook niet meer zo alleen.

    ---

    DOE HET Inge DOE de SPSS dingen en dan heb je het gehad en kun je je focussen op dingen die je echt wat kunnen schelen yay. (krul)


    INGE JOU BEN IK VERGETEN
    goed dat je 't zegt

    Dank je wel, dat haalt mijn worries wel een beetje weg c:

    I don't want to feel this way.


    Square schreef:
    (...)

    Het is een superlief bericht vol complimenten aan een hele hoop mensen, dus daar kan helemaal niets mis mee zijn, no worries. *O* En vandaag of morgen komt het mijne, waarvan het eruitziet alsof het nog langer gaat worden dan dat van jou (help), dus dan staat het daar ook niet meer zo alleen.

    ---

    DOE HET Inge DOE de SPSS dingen en dan heb je het gehad en kun je je focussen op dingen die je echt wat kunnen schelen yay. (krul)


    *high five*
    Ik vertoon ook SPSS-ontwijkend gedrag :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Urbanisatie, desurbanisatie, rurbanisatie, kan aardrijkskunde nog verwarrender zijn?


    <3

    Blob.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    OMG Z NATION HEEFT WEER MIJN TWEET GERETWEED MIJN Tekening OMG

    Ik ben net zo tekeer gegaan tegen m'n zusje. Leuk dat ze nu in de brugklas zit en ik ben trots op d'r maar ze komt letterlijk elke dag huilend thuis. Dan weer omdat ze ruzie had, dan omdat ze veel huiswerk heeft, dan omdat haar cijfter (een 8,5) te laag was en haar gemiddelde naar beneden gaat, omdat ze de lesstof niet begreep, omdat ze nu toetsweek heeft en zich 1 dingetje niet herinnert binnen vijf seconden en denkt dat ze het gaat verknallen terwijl ze altijd negens heeft. Echt, ik ben al maanden lief en begripvol maar nu kan ik dat gejank even niet meer hebben.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er zit hier een jongetje smakkend zijn boterhammen naar binnen te werken en dylan haegens te kijken. Dit is zo cringey


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oja, nu duurt het weer 3 dagen voor hij reageert. Maar dat maakt me niet zo uit, ik ben al heel blij dat hij me niet vergeten is. (:
    Beetje jammer alleen omdat ik straks vlak bij zijn huis ben en ik hem best even kan zien. Al zal hij dan wel net aan het sporten zijn. Ik moet ook op een sport, maar welke?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 17:24 ]

    Ik mag het vanavond gaan uitmaken met vriendlief waarmee ik 3 jaar een relatie mee had. Everything hurts and I feel like I'm dying
    Bang dat ik cold feet krijg, maar ik moet hier echt een punt achter zetten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    NewtScamander schreef:
    Ik mag het vanavond gaan uitmaken met vriendlief waarmee ik 3 jaar een relatie mee had. Everything hurts and I feel like I'm dying
    Bang dat ik cold feet krijg, maar ik moet hier echt een punt achter zetten.

    Succes, ik weet hoe het voelt en hoe kut het is om na zo'n lange relatie die keuze te maken en ook uit te voeren. (flower)

    Huh ik had die kudo's niet eens gezien. Dank aan de geheime supporters. ^^

    Ik vind het zo naar dat mijn hond nu nog zo vrolijk is, terwijl ik weet dat ze straks al bibberend en tegenstribbelend naar het pension moet. Arme Bobby.

    I feel like shit. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    I feel like shit. :c


    Jolliepollie, don't feel that way. You don't deserve that <3