• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Meeeeeeeeeeeeeh (no_chears)

    Kan het soms ook juist?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blub.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    God wat een opluchting dat 2 pilletjes genoeg is om het te verhelpen.

    Morgenvroeg maar naar de huisarts ipv school denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 19:10 ]

    When you don't like both options of the lovetriangle:
    GO HUG A TREE AND STOP WHINING


    Mhm?

    Mijn huisgenoten hebben ruzie help, it's so awkward and idk what to do D;. en nu huilt er eentje oh god.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 19:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiekem hoop ik echt dat hij mijn haar leuk vindt en dat is hartstikke verkeerd en dom en naïef, want ik ben duidelijk nog veel te getraumatiseerd en daarnaast boeit het hem waarschijnlijk geen zak, maar hij is grappig en gezellig en lief en ik waardeer het heel erg dat ik op de vrijdag zowat alle jongens uit het college om mij heen heb telkens, dus please laat ze mijn haar leuk vinden. Laat mij me voor vijf seconden geen complete mislukking vinden die onaantrekkelijk en lelijk is en niks kan.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Stiekem hoop ik echt dat hij mijn haar leuk vindt en dat is hartstikke verkeerd en dom en naïef, want ik ben duidelijk nog veel te getraumatiseerd en daarnaast boeit het hem waarschijnlijk geen zak, maar hij is grappig en gezellig en lief en ik waardeer het heel erg dat ik op de vrijdag zowat alle jongens uit het college om mij heen heb telkens, dus please laat ze mijn haar leuk vinden. Laat mij me voor vijf seconden geen complete mislukking vinden die onaantrekkelijk en lelijk is en niks kan.


    hij gaat je haar supermooi vinden en dat weet ik omdat 1) ik vind het mooi en 2) ik heb smaak en 3) anders heeft hij geen smaak en 4) het is mooi


    Heaven is a place that we all have

    Everyone thinks I'm annoying hahahahaha.

    // I am so broke and yet I still keep going out, yolo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 19:44 ]


    kindness is never a burden.

    OMFG ADNANE IS SOW ZZZWEET xoxo

    love u bro

    //algebro is not my best mat(h)e .-.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goldstein schreef:
    Stiekem hoop ik echt dat hij mijn haar leuk vindt en dat is hartstikke verkeerd en dom en naïef, want ik ben duidelijk nog veel te getraumatiseerd en daarnaast boeit het hem waarschijnlijk geen zak, maar hij is grappig en gezellig en lief en ik waardeer het heel erg dat ik op de vrijdag zowat alle jongens uit het college om mij heen heb telkens, dus please laat ze mijn haar leuk vinden. Laat mij me voor vijf seconden geen complete mislukking vinden die onaantrekkelijk en lelijk is en niks kan.


    Komt goeeeed. You're freaking pretty. <3


    OTOFT: Uhu, me van mn beste kant laten zien. Ben benieuwd of het papa overhaalt. Mijn hoop is me namelijk diep in de grond gezakt met wat bakstenen er bovenop. Maar goed. Alles maar even proberen I guess.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel alone.


    Ik heb eigenlijk heel veel zin om het eerste hoofdstuk van dit verhaal online ze zetten, maar ik moet van mezelf ermee wachten tot het af is. Meh, in dit schrijftempo gaat dat nog erg lang duren.


    Stenenlikker

    i feel so tired and sick and miserable, i will live tomorrow again but today it costs me too much energy


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    hij gaat je haar supermooi vinden en dat weet ik omdat 1) ik vind het mooi en 2) ik heb smaak en 3) anders heeft hij geen smaak en 4) het is mooi


    Gibbs schreef:
    (...)

    Komt goeeeed. You're freaking pretty. <3




    You guys are the best, you know that?


    Happy Birthday my Potter!