• Toen ik laatst mijn wachtwoord vergeten was, merkte ik dat ik hier eigenlijk echt massa's accounts heb ik ik van z'n leven niet gebruik. Nu vraag ik me af hoeveel account jullie hier op je naam hebben staan? Of ben ik de enige met zoveel accounts? :Y)
    En als jullie het willen zeggen: wat zijn die andere accounts van jullie? Dat lijkt me eigenlijk ook interessant om eens te weten, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naast deze sowieso nog 1. Verder weet ik het niet. Dat kun je toch ook nergens zien?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehh, ik heb één ander account dat ik ooit aanmaakte met een hele goede vriendin die ik ken van Quizlet, maar we doen er nooit wat mee, haha.


    i wanna die with you once or twice.

    Uh... Veel ;D Ik weet alleen dat Sneeuwwitt mijn eerste account was en DestinyMoon, maar daar zit ik al heel lang niet meer op, en nog best wel veel die ik dan maar heel kort gebruikte oeps (':

    Oh en PeterPancake is er ook nog

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 18:55 ]


    obsessive rage

    Ik heb een 'reserve' account XD Maar eigenlijk zit alleen op dit account.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb nog twee andere accounts: Hasetsu en Kanji die ik zelden gebruik enkel om profielen in elkaar te stoppen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit is mijn enige account.


    Ik wil een tuin vol egels

    Richonne schreef:
    Naast deze sowieso nog 1. Verder weet ik het niet. Dat kun je toch ook nergens zien?


    Als je al je accounts op éénzelfde e-mailadres aanmaakt (wat ik dus doe), kun je het zien door op de knop 'wachtwoord vergeten' of zo te drukken. Dan krijg je een mail naar al je account en zie je ze dus allemaal, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ooit een keer een account gemaakt voor Secret Santa, maar verder is dit mijn enige account.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rubin schreef:
    Dit is mijn enige account.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb een ander account, maar die gebruik ik nauwelijks.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb er twee. Dit account en eentje dat ik hiervoor gebruikte toen ik net op Quizlet zat in 2007 ofzo. Ik heb echt geen idee meer hoe dat noemt/wat het wachtwoord daarvan is ^^


    The soul needs autumn.

    Dit is mijn enige account.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dit is mijn enige account. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eeeehhh.... Ik heb er nog een. Maar daar ben ik al niet op geweest sinds ik dit account heb aangemaakt. Bijna zo'n zes jaar al weer. Geen idee wat voor username dat account heeft.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 21:36 ]


    Ex astris, sciencia

    Een stuk of 20. Maar ze zijn allemaal anoniem. De meesten heb ik ge-inactiveert omdat het min of meer troll accounts waren en de rest ben ik gewoon te lui voor om te inactiveren. Er zijn er wel een dergelijk paar die ik gebruik voor anonieme zaken.