• Toen ik laatst mijn wachtwoord vergeten was, merkte ik dat ik hier eigenlijk echt massa's accounts heb ik ik van z'n leven niet gebruik. Nu vraag ik me af hoeveel account jullie hier op je naam hebben staan? Of ben ik de enige met zoveel accounts? :Y)
    En als jullie het willen zeggen: wat zijn die andere accounts van jullie? Dat lijkt me eigenlijk ook interessant om eens te weten, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er geloof ik 3 of 4. Maar ik gebruik alleen deze. 1 had ik samen met iemand van Horse-Nation en de andere waren troll accounts omdat ik kwaad op iemand was. Ik geloof dat 1 geband is en de andere heb ik zelf inactief gemaakt als het goed is. Weet eigenlijk ook niet meer hoe die accounts heten. (bloos)(kitty)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 21:42 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SergeantBarnes schreef:
    Eeeehhh.... Ik heb er nog een. Maar daar ben ik al niet op geweest sinds ik dit account heb aangemaakt. Bijna zo'n zes jaar al weer. Geen idee wat voor username dat account heeft.

    Woop. Dit dus. Zit dus al op Q van Juni 2010. Woah. Had ik dat even onderschat. Moet dringend even m'n profiel aanpassen though. Good lord.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb één geïn van geactiveerd account en nog een ander account. Ik was van plan om daar de verhalen te gaan lezen in de hoop dat ik zo meer tijd kon vrijmaken, maar daar is het eigenlijk nooit van gekomen.

    Daarna heb ik ook nog twee 'verzamelaccounts', voor het Leeshoekje en QMagazine.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toen ik nét begon had ik een extra account aangemaakt omdat ik maar geen abo's kreeg. Geen idee wat het wachtwoord daarvan is tho :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eehh, ik weet dat ik er al twee heb samen met twee andere meiden van Quizlet, omdat we samen via die accounts zouden schrijven. Die accounts zijn alleen nooit gebruikt. Verder heb ik er volgens mij nog ergens eentje of twee, die ik nooit gebruik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb er twee. Deze en nog een andere.


    Deep inside, I've never felt alive

    it's just me myself and i


    i put the fun in funeral

    Volgens mij heb ik naast dit account nog wel eens een andere account aangemaakt waarop ik verhalen schreef die ik op dit account niet kwijt wilde. Die gebruikte ik ook voor zeik topics die ik dan anoniem wilde doen. Maar iedereen had volgens mij wel door dat ik het was (dit was echt 4 jaar geleden, dus toen was ik nog jong en onbezonnen).


    ©1998

    This is the one and only.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Rubin schreef:
    Dit is mijn enige account.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Twee. Dit is mijn extreem oude account waarop ik schrijf met een vriendin, maar eigenlijk nooit mee op het forum zit, en dan heb ik een ander account waarmee ik juist frequent forumbezoeker ben.


    "Fetch me something gay."