• Ik ben gecrasht met mijn auto vandaag. Ik heb niets (behalve dat ik echt van elk dingetje nu tien meter in de lucht spring en nog steeds zit te rillen van de schrik), maak je geen zorgen.
    Ik kan me niet veel herinneren, maar ik ben blijkbaar van de weg geraakt en daar zit een heel vreemd gootje. Ik ben toen terug gaan sturen, maar door dat vreemde gootje ben ik heel erg gaan slingeren en ben ik tegen de vangrail gekomen en toen heb ik nog een rondje of twee gemaakt en ben ik vervolgens in de goot terecht gekomen (daar was ik ineens, het is allemaal nog heel vaag in mijn hoofd).
    Ik weet niet precies wat ik wil met dit topic, ik moet het gewoon eventjes kwijt, denk ik.

    Bij jullie nog iets geks gebeurd vandaag/dit weekend?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ohh Sofie, wat heftig! Gelukkig ben je fysiek ongedeerd! Hopelijk ben je het snel vergeten.

    Pff jeetje, wat heftig! D: Wat ben ik blij dat het verder nog wel goed met je gaat zeg! <3 gewoon rustig aan doen vanavond. Komt goed. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heftig! Verder geen al te erge boetes gekregen ofzo? Fijn dat je zelf (fysiek) nog oké bent!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jemig, wat heftig! Gelukkig ben je ongedeerd!!!

    En dat schrikachtige houd je nog wel even denk ik! Had ik ook last van, toen ik op m'n skateboard frontaal op een tractor botste


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is niet niks. Gelukkig heb je niks. Ik zou zeggen doe even rustig aan met alles.


    Shoganai i ne~

    Ik was bang dat het zou eindigen met dat je in het ziekenhuis was beland, maar dat is gelukkig niet zo. War fijn dat je nog helemaal heel bent. Ik zou je een hele dikke knuffel willen geven.

    Niet om je bang te maken, maar ik zou wel even goed in de gaten houden of je niet morgen of overmorgen toch ergens last van krijgt. Sorry, ik schiet in mijn overreactie modus en dan zeg ik dit soort dingen.


    Physics is awesome

    Wat heftig! Wel heel fijn om te horen dat het met jou verder goed gaat!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Virtues schreef:
    Oef, wat heftig. Gelukkig dat je niets hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat het nu met je?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik hoop dat het al beter met je gaat, Sofie? Dat moet een shock geweest zijn. ;s


    Ik wil een tuin vol egels