• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Kan je ons ook vertellen wanneer?” vroeg Baran sarcastisch. “Ik wil het dolgraag op mijn kalender schrijven.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Angst is de vervelende neef, die Depressie van zijn moeder mee moest nemen naar het feest. Ik ben het feest.


    everything, in time

    'Ik heb hem een... eh... je mag niet boos worden George! Ik heb hem per ongeluk een Love Spell gegeven,' fluistert Celeste paniekerig.


    all because i liked a girl

    Ondanks de misdaden die Hercules deed, heeft hij zijn leven gebeterd.

    “Richt dat eens even een andere kant op, anders moet je straks wel alleen verder.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Always, sunshine," I responded as I rolled myself onto my boyfriend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En ik heb twee littekens die voorkomen dat ik dat ongelukkige toeval ooit zal kunnen vergeten.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    “I love you, too,” she whispered back.

    Lekker zoetsappig weer haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoewel het gevaarlijk was om 's nachts te reizen, stonden de elfen er op dat ze de opgelopen achterstand zouden inhalen.

    Lekker vaag :p


    The soul needs autumn.

    'Ook jij hoeft niet zo onzeker te zijn,'

    Niet echt de laatste zin haha, maar die is lelijk dus laat ik die daarvoor pakken x'D


    obsessive rage

    Hij kon er weinig verandering in brengen en hij wist ook niet wat hij zou doen als dat hem wel lukte.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Ik houd van je,' zegt hij, 'maar je houdt niet van mij.'

    hahahahahha struggles want ik heb al helemaal uitgedacht hoe de narrator in love raakt


    all because i liked a girl

    (Net zoals een bestseller schrijven!)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    “Doorlopen,” commandeerde de wachter achter hem.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Je hoeft het niet per se te lezen, uiteraard. Ik dacht gewoon dat dit iets volwassens wat om te doen,’ zegt hij nadrukkelijk, terwijl hij oogcontact breekt en zich van me weg draait richting de uitgang van de Common Room.


    Marrow deep, soul deep, essence deep