• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Maar je denkt van wel.’


    Victims, aren't we all?

    'Het is oké,' zei ik, enigszins beschaamd en mijn oog nog steeds betraand. 'Ik ben weer good to go.'


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Milou was een zomerse blauwe lucht die in één klap kon omslaan in een onverbiddelijke onweersbui, haar omgeving verwoestend met uitbarstingen en vlagen van boosheid.


    oi, suzy

    "Kiss me again," were the last words PJ spoke before he pressed his lips on Duncan's.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Instead of calling 911 first, I silently walked in on my own like a stereotypical white person in a horror film.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    'Geef me een simpele reden waarom ik naar jullie zou moeten luisteren; ik ben Spencer Johnston-Black en ik laat me niet commanderen door een stelletje nitwits,' zegt Spencer kwaad.


    all because i liked a girl

    WHO'S THE BADDEST WITCH IN TOWN?


    ''With all due respect, which is none...''

    Grace Bergman, een vrouw van negenendertig die eruitzag als ergens in de twintig, besteedde bijna de hele dag aan een nieuwe zaak.


    oi, suzy

    "I love you too, PJ."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    'Ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen,' lachte Hamlet, 'maar je hebt tomatensaus op je neus.'


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dat is een heel goede manier om een vrouw weg te jagen.


    Victims, aren't we all?

    Hij was zich er vaag van bewust dat ze overeind kwam en over hem heen klom.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij klonk vrolijk en nuchter.

    Oehh


    look at the stars, look how they shine for you;

    De regen stroomde langs zijn leren jas en drong er doorheen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Let's do this then, my amazing boyfriend," Ant commented. "There's a first time for everything."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."