• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tijdens een klasssenuitje naar Disneyland & Parijs komt Savanna achter een geheim van een van haar docenten. - Short Story


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Horloges.


    Geloof niet alles wat je denkt

    “Net als jijzelf,” merkte Róbin ongeïnteresseerd op. “Wat is je punt?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Brian kijkt kort naar mij. 'Gedaante veranderaars hebben een favoriete dier waar ze in veranderen. Over het algemeen zijn dat mensen die een liefde hebben voor de natuur en de dieren. Om die reden dat ze de stad verruilt hebben voor het leven in de bossen,' is zijn uitleg.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    ‘Wat wil je’ of ‘laat ze gaan’ zouden allebei minder dan geen effect hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Onwillekeurig klinkt het als een vraag, en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Uitvragen soort hoest!

    Verslag over diagnosticeren bij een kind en dit zit in mijn aantekeningen


    Shoganai i ne~

    Een gil die door de lucht sneed en de afstand in het donker teniet deed.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Ik voel me gelukkiger door jou dan dat ik in tijden ben geweest'.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    “Ik weet het.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Somewhere in the back of my mind my demons play. There, where the light can't reach them no more, they whisper to me. I can only hear them once the stream of thought finally stops screaming all the things I must remember at me, I can only hear them when the world falls silent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nu was hij niets anders dan een monster.


    oi, suzy

    Durégo verkoos niet na te denken over hun kansen als het op een eerlijk gevecht uitkwam.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De waarderende woorden en bewonderende blikken spraken van niets dan onwetendheid.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Voor altijd in mijn gedachten.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'