• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    @SofiaCarson i really liked the part where you and Mal sang Space Between 😍😍


    all because i liked a girl

    Tears were streaming down my face, because my boyfriend never spoke about me like that on live telly. "I love you too, Anthony."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    His voice is like the rest of him: pleasant, charismatic and full of lies. BADUM TSS. What.


    Mhm?

    Ook met tegenstanders en dergelijk.

    Goh, wat een interessante zin, haha.


    16 - 09 - '17

    'Time is running out. Zoals je al weet,' zegt Harry Hook grinnikend.


    all because i liked a girl

    Aventor merkte dat hij stilstond.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik snap het werkelijk waar gewoon niet.

    Dat kind zou mogen rotten in de hel, wat haar betrof.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zoet, metaalachtig. Misselijkmakend.


    oi, suzy

    Alsof het grappig was, spoot Bjørn zijn pakje chocolademelk leeg in Milas’ schooltas, waarin onmiddellijk een bruinachtige vlek ontstond die meer deed denken aan dat wat in de toiletpot verdwijnt, en Kai begon te lachen evenals zijn drie handlangers terwijl Milas daar alleen maar met openhangende mond kon staan staren, en dacht aan al die keren dat ze zijn boeken al hadden volgeklad en in de toiletpot gegooid en zijn schoenveters hadden doorgeknipt en zijn huiswerk hadden verbrand.


    oi, suzy

    Plotseling zag ik dat de 2 ruiters samen met een ruig uitziend type weer van boord gingen. Ze sprongen op hun paarden en reden weg. 'Zou de boot nu leeg zijn? Wil je gaan kijken?'

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 17:17 ]

    Ik loop weer te hard van stapel


    ''With all due respect, which is none...''

    De blik waarmee de man hem in zich opnam was veel te onderzoekend en tegelijkertijd veel te alwetend.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "No," Ant said before he kissed his love again.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    But, the only question remaining is, what if it's already too late?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •