• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Welvaart en hebzucht gaan hand in hand.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Spelen met tijd, maar dan anders, nietwaar?


    all because i liked a girl

    Xavee klonk alsof hij niets liever deed dan Waltor deze gunst verlenen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Oh, omdat hij een dode tot leven wekt."


    all because i liked a girl

    De bomen, die nog altijd even kaal waren als in november, toen de eerste sneeuwvlokken hun reis naar de aardbol begonnen, hadden moeite overeind te blijven in de gure wind, en de takken zwiepten heen en weer, waardoor de sneeuw die erop was geland, ter aarde viel.


    oi, suzy

    “We zijn hier niet gekomen om over de Cilanen te praten.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben natuurlijk uitgegaan van een lang gesprek, maar schijnbaar was het maar heel kort.


    all because i liked a girl

    Sommige waren doordringend genoeg om haar hersenen binnen te dringen en haar schedel leeg te schrapen, net zoals je een gekookt eitje met een klein lepeltje leeg schraapt.


    oi, suzy

    En het laatste wat ik zag, was een zombie die onze hotelkamer binnenging.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    In paniek gaat ze op zoek naar hem, maar haar beeld van realiteit wordt nog meer door de war gehaald als ze de Onderwereld hiervoor moet betreden, waar de waanzin die altijd al in haar hoofd speelde griezelig echt wordt.


    Stukjes flapteksten be like


    obsessive rage

    Scott and Stiles better have done something to cover everything up, but by the sound of this conversation it seems like they have fucked up, big time.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    'Dat lieg je. Heb ik jou opgevoed als leugenaar?' Snel schudde ik mijn hoofd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik slaakte een diepe zucht en maande mijn lichaam tot rust – ik had al die tijd staan rillen.

    Ik zie hém.


    all because i liked a girl

    Aeryns agonizing scream was the last I heard before my energy faded completely, and I blacked out on the floor.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    There are poems inside of you that paper can't handle