• ...dat ze mijn favoriete toetje uit de schappen hebben gehaald!

    Vanwege mijn gebrek aan motivatie en energie heb ik niet opgezocht of ze het daadwerkelijk niet meer maken, of dat het alleen niet meer bij ons in de buurt te krijgen is, maar mijn geliefde Mona Chocolademousse is vervangen door het vieze Mona Brownie. Ik bedoel, ze kunnen net zo goed die hele supermarkt sluiten, als ze mijn Mona weg willen halen. Ik betwijfel of ik hier ooit overheen zal komen :c

    Hebben jullie de afgelopen tijd nog iets o zo dramatisch meegemaakt?

    Wat is jouw favoriete Mona-toetje?

    76.9% (10 stemmen)
     
    Mona Chocolademousse

    7.7% (1 stem)
     
    Mona Brownie (Shame on you!)

    0.0% (0 stemmen)
     
    Mona Griesmeelpudding

    0.0% (0 stemmen)
     
    Mona Bosvruchtenkwark

    15.4% (2 stemmen)
     
    Mona [overig]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Whut no why? Chocolademouse is de hemel! 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Och meisje toch

    Red de mona-toetjes en doneer vijf euro!


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    neeeee!!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ze hebben mocca schuimpjes uit de schappen gehaald en ze verplaatst met meringues

    Hahahahah Melis, wat een heerlijk topic! Vooral als je je bedenkt dat het lied dat Zira hier in die GIF zingt echt heel moordlustig is en stuff :'D

    Meis toch, hoe durft die Grote Gemene Supermarkt Nu Zonder Jouw Mona Toetje het uit het assortiment te gooien!
    HOW DARE YOU TO STOP SELLING THAT DESERT! MELISSA AND Q ARE ABSOLUTELY DISGUSTED!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb gisteren nog Mona chocolademousse gegeten (wbw) Dus bij mij hebben ze het nog :'D
    Mijn lievelingstoetje van Mona is trouwens crème brûlée of stroopwafel :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hebben ze dus ook bij mij gedaan met de ambachtelijke kipsalade. Dat is nu gerookte kipsalade en die is smerig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet niet of jullie die vanille vla kennen met die overheerlijke pure chocolade bolletjes? Die hebben ze nu in crunchy veranderd... Niet te eten. Zo jammer dit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Neeee man ik zag ze zondag nog in de schappen staan :O


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    that's a crime


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik eet geen toetjes tho. Behalve als er tiramisu is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.