• Want hier hebben we eigenlijk nog geen enkel idee. We doen niet aan cadeaus, dus dat valt af. In de voorgaande jaren hebben we vooral 's avonds zitten gourmetten, maar inmiddels vinden we dat niet meer echt spannend en hebben we er ook de ruimte niet voor. Maar ja... dan blijft er niet zoveel over. Je zit toch vaak vast aan 'lootjes' en 'dineren'.
    Duuuss... vertel me wat jullie gaan doen, of geef me inspiratie, hahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga met mijn pa kerst cadeau's doen (voor maximaal 5 euro want we zijn gewoon skeer)
    En we gaan een vis buffet houden.

    Thats it ._.

    Preistampot eten (hopelijk in bladerdeeg) en uh. That's it. :/ Dr is al een paar jaar geen kerstsfeer meer in huis. We hebben ook geen kerstdecoratie e.d.
    Ohja, wel gebruiken we kerst als legale reden om chips in huis te halen xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De hele dag door is er bij ons wel wat te doen. Voor diegene die niet in de keuken staan zijn er altijd wel spelletjes zoals monopoly, ticket to ride of catan, of de xbox staat aan voor mij en mijn zussen die dan omstebeurt een level spelen. Ook staat de top 2000 de hele dag aan en in de avond komt er wat drank op tafel voor wat extra gezelligheid. C:
    + Natuurlijk in de avond de cadeautjes, wat dit jaar met lootjes werd gedaan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 18:50 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op kerstavond ga ik kerst vieren bij mijn schoonfamilie. Daar wordt er gekookt door mijn zwager en schoonzus, volgens mij een driegangenmenu. Daarna gaan we bordspelletjes spelen. Voorgaande jaren was dit Risk en Monopoly. Dit jaar wordt het waarschijnlijk iets als Kolonisten van Catan of Levensweg.

    Op eerste kerstdag vieren mijn vriend en ik kerst bij mijn familie. Wij eten Chinees en spelen in de avond bingo. Iedereen heeft voor een bepaald bedrag een aantal cadeautjes gekocht en als je wint bij bingo, dan mag je dus een cadeautje pakken!

    Op tweede kerstdag ga ik samen met mijn vriend naar de dierentuin en in de avond kook ik gewoon lekker voor ons samen. Qua eten dus niet veel bijzonders, maar wel een leuk uitje voor die dag!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niks, noppes, nada. Geen kerstviering voor mij dit jaar. Helaas pindakaas.

    Ik ga naar de kerk, kijk kerstfilms, geniet van lekker eten etc. En tweede kerstdag komen mijn oom (peetvader) en neefjes! Daar ben ik heel excited over, want ik heb enkele weken terug het contact weer weten te herstellen na zo'n vier/vijf jaar.
    Mijn zus haar nieuwe vriend stelde ook nog voor om op kerstavond in een kersttrui naar de kroeg te gaan maar idk of we dat gaan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rockabye schreef:
    Niks, noppes, nada. Geen kerstviering voor mij dit jaar. Helaas pindakaas.

    +
    alleen zijn

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 22:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Druk in de weer zijn met een hele menu, Kerstmis vieren met de familie, een hoop kerstfilms kijken en spelletjes spelen.


    16 - 09 - '17

    Deze kerst slaap ik van de 24ste op de 25ste bij mijn vriend zodat ik kerst kan vieren met zijn familie. Helaas doen ze niet zo veel met kerst. Ze eten, geven cadeau's aan de persoon wiens naam ze hebben getrokken en gaan daarna allemaal weer naar huis toe.
    In ieder geval, ik blij maar een uurtje of twee bij zijn familie, om dan naar de mijne te gaan met zijn familie...
    Daar gaan we een hele avond spelletjes spelen, cadeaus geven aan iedereen die aanwezig is en drinken we nog wat. Alleen hebben we een leuke manier om de cadeautjes uit te delen. We spelen allemaal een spel, en de persoon die wint, die krijgt telkens een cadeau. Is best leuk aangezien we met 9 personen zijn, waarvan 2 kindjes. Dus we hebben voor iedereen iets moeten kopen met als resultaat dat ik echt blut ben nu. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vermoed dat mijn ouders mij en mijn zusje ontvoeren naar een paar vrienden en dat we veel gaan eten. Al zullen racespelletjes ook wel veel aan bot komen of iets in die trant, maar vooral veel eten.


    obsessive rage

    Kerstavond gaan wij altijd met het gezin gourmetten, dan doen we allemaal onze foute kersttrui van de Primark aan haha. Eerste kerstdag vieren we het met de hele familie en gaan we bij mijn opa en oma eten, en tweede kerstdag gaan we uiteten. Dus kort gezegd, drie dagen lang flink volvreten. Oh, en overdag spelletjes doen en kerstfilms kijken. En we doen met het gezin aan cadeaus.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Kerstavond ben ik bij Serious Request. :'D Op eerste kerstdag is mijn vader jarig dus ben ik altijd daar en op tweede kerstdag doen we gourmetten bij m'n moeder. Dus verder ook niet zo heel bijzonder. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga het vieren met mijn moeder en stiefvader (en broertje en zusjes natuurlijk).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kook, ik eet en ik drink :D.


    No growth of the heart is ever a waste