• Ik wil dit topic graag beginnen met zeggen dat dit alles behalve een verdrietig of naar topic is. Dit topic staat in het teken van vooruitgang, optimisme en nieuwe kansen. En met dat gezegd te hebben, wil ik jullie graag vertellen dat ik binnenkort ga stoppen als moderator. Ik heb de beslissing al even geleden genomen en enkelen van jullie wisten dit ook al. Het was ook geen geheim. Ik wilde enkel even wachten met dit topic, omdat ik nu volledig kan zijn voor mijn gevoel én omdat ik de afgelopen tijd veel aan mijn hoofd heb gehad wat betreft mijn privé situatie.

    De knoop was voor mij persoonlijk echt doorgehakt op 13 november. Dat is ook het moment geweest dat ik dit gedeeld heb met mijn lieve collega's. Ik heb hen toen gevraagd of het oké voor hen was dat ik eerst nog enkele zaken afrondde. Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik niet iemand die iets graag onafgemaakt laat. Gelukkig vonden zij dit prima. Deze twee zaken zijn dus ook reden dat ik pas ergens rond 10 januari daadwerkelijk zal stoppen met het moderatorschap en ook de reden dat ik nu pas dit topic volledig kan maken. Ik ben namelijk gebleven om Story of the Year 2016 tot een goed einde te brengen samen met de andere Story of the Year crewleden en hen te helpen met de voorbereidingen van 2017 én om de Sneeuwballenactie door te zetten. Dat laatste mogen jullie zien als mijn afscheidscadeau en ik hoop dan ook dat jullie er heel veel plezier aan gaan beleven!

    Waarom stop ik?
    Daar zijn best wat redenen voor eigenlijk. Dat moet ook wel. Anders zou ik nooit de conclusie hebben kunnen trekken te stoppen, gezien het wel moet opwegen tegen de redenen waarom ik door zou gaan. Enkelen daarvan wil ik graag met jullie delen, anderen wil ik liever niet bespreken hier:

    ❄ Stoppen met het moderatorschap betekent niet dat ik stop met er zijn voor Quizlet. Er zijn zoveel andere dingen die ik nog zou willen doen, waar ik meer tijd voor zou willen hebben. Enkele van die dingen zijn het Word War Topic weer leven inblazen en de wedstrijd organiseren waar ik al toestemming voor heb en waarvan ik denk dat hij mogelijk bij zal dragen aan de levendigheid van Quizlet. Ik kan dus Quizlet blijven helpen. Dat stopt niet wanneer ik geen moderator ben.

    ❄ Voor mijn gevoel ben ik uitontwikkeld als mod zijnde. Ik heb echt heel veel geleerd de afgelopen tijd, maar de laatste tijd valt dat mij tegen. Ik kan op andere plaatsen, met andere activiteiten mij veel verder ontwikkelen en dat is iets waar ik altijd naar streef: mijzelf verbeteren.

    ❄ Het zou best eens goed zijn voor mijn gezondheid en welzijn als ik eens wat gas terug neem op enkele gebieden. Moderator zijn is een grote verantwoordelijkheid en brengt hierdoor veel werk en soms ook de nodige spanningen met zich mee. Rust is geen onwelkom iets voor iemand die haast vierentwintig zeven bezig is met van alles en nog wat.

    ❄ Ik wil heel erg graag op zangles. Mogelijk krijg ik daar nu tijd voor.

    ❄ Er zijn nog zoveel verhalen die ik wil schrijven, cosplays die ik wil maken, parodieën die ik wil maken. De lijst is nog zolang. Ik zou daar graag weer wat meer rust en tijd voor willen hebben.







    De conclusie hieruit was dus, dat het tijd is voor een knallende afsluiting van mijn moderatorcarrière. Ik wil heel Quizlet graag bedanken voor het feit dat mij deze baan ruim een jaar gegund was en dat ik zoveel van jullie mocht leren en ik hoop dat dit topic jullie voldoende op de hoogte stelt van mijn vertrekplannen en redenen. I will Always love Quizlet <3


    Heel veel liefs,
    Princess Anna of Arendelle
    Legend of Evans


    Happy Birthday my Potter!

    Frey_ schreef:
    Ik moest echt lang nadenken voordat ik het groen begreep, want met mijn template is iedereen grijsblauw :'D
    We zullen je echt missen Anna, het word heel erg wennen straks. Ik hoop dat we nog lang van je aanwezigheid kunnen genieten als groene user. Ik moet zeggen, het is jammer dat je kleurtje nu niet meer perfect bij je profielfoto gaat matchen.

    Same haha. Bij mij is ook iedereen grijs. Dus Evans, je wordt grijs, niet groen. Tssk en donkerrood/zwart achtig iets als ik op je klik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Same haha. Bij mij is ook iedereen grijs. Dus Evans, je wordt grijs, niet groen. Tssk en donkerrood/zwart achtig iets als ik op je klik.


    Grijs? Maar... ik wil niet zo kleurloos zijn (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Grijs? Maar... ik wil niet zo kleurloos zijn (no_chears)


    Je hebt genoeg kleur van jezelf. ;)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 15:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goldstein schreef:
    (...)

    Grijs? Maar... ik wil niet zo kleurloos zijn (no_chears)


    Op mijn template zal je nog steeds rood blijven. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Het gaat erg wennen zijn je niet meer te zien in het team. Is het raar om te zeggen dat ik wel trots op je ben? Trots om te zien dat een collega die net als mij op 2 nov vorig jaar startte, uit te zien groeien tot een heel goede moderator. Hoe je zelf je idee voor de Sneeuwballenactie op poten hebt gezet en daarnaast vele andere dingen die je in het team hebt gedaan, dat heb je heel goed gedaan! Gelukkig gaan we je nog steeds op Q. zien, maar ik ga je zeker missen als collega!


    Ik wil een tuin vol egels

    Groen is de kleur van 2017 (zeggen ze), dus wat dat betreft heb je de perfecte tijd gekozen. Dat neemt niet weg dat we je heel erg gaan missen in de Crew. Je was altijd boordevol leuke ideeën, ik weet zeker dat die ideeën nog wel een keer uitgewerkt worden! We gaan je zeker missen(heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Rubin schreef:
    Het gaat erg wennen zijn je niet meer te zien in het team. Is het raar om te zeggen dat ik wel trots op je ben? Trots om te zien dat een collega die net als mij op 2 nov vorig jaar startte, uit te zien groeien tot een heel goede moderator. Hoe je zelf je idee voor de Sneeuwballenactie op poten hebt gezet en daarnaast vele andere dingen die je in het team hebt gedaan, dat heb je heel goed gedaan! Gelukkig gaan we je nog steeds op Q. zien, maar ik ga je zeker missen als collega!


    Ik kan een hele tekst schrijven, maar dit vat het wel zo'n beetje samen. Bedankt voor alles!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit komt wel heel dicht in de buurt nu. :/


    Take me to wonderland

    What? ANNA is evolving!
    *dramatic music*
    Congratulations! Your ANNA evolved into USER

    @Iedereen hierboven Love you guys c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb volgensmij nog geen berichtje geschreven. Maar ik wil ng eve zeggen dat je een heel goede Mod was E datik het jammer vind dat je stopt. Maar het is je eigen keuze en als jij denkt dat het zo beter is vind ik het goed. Gelukkig blijf je wel op Q want ookal ken ik je niet zo goed. Je bent een gezellige actieve mod user. Dus blijf jezelf en blijf dien wat je doet en het blijft helemaal goed! :)

    De ochtend nadat je dit topic had aangemaakt heb ik meteen een halve reactie op mijn telefoon getypt, maar toen kwam de docent opdagen van het college waar ik op stond te wachten en ging die halve reactie verloren. Sindsdien heb ik geen moment meer gehad waar ik dit topic zag en tijd had, dus hier een tweede poging, terwijl je inmiddels alweer Shrek-kleurig bent: ik vind het enorm jammer dat we je zullen moeten missen in de crew, Anna! Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook wel erg verbaasd was over dit bericht. Ik dacht dat ik het niet had zien aankomen, maar hoe langer ik erover nadacht, hoe logischer het wel klonk. Je bent een bezige bij en er zijn zo vreselijk veel dingen die jij wilt doen, en dat bewonder ik erg, maar daar heb je dan natuurlijk ook wel tijd voor nodig. Ik hoop dat dit de juiste stap voor je was, dat het je misschien een klein beetje rust brengt, en dat je jouw kostbare uren nu in een hoop andere goede zaken kunt stoppen die nog op je to do-lijstje stonden. Het is heel mooi om te horen dat je het gevoel hebt dat je wat hebt geleerd van deze ervaring. Heel erg bedankt voor alles, en ik hoop (en verwacht, eigenlijk) dat we nog veel van je zullen zien hier op Q, welke kleur je ook hebt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, dit zag ik niet aankomen! Jammer!


    16 - 09 - '17