• Ik ben onderzoek aan het doen voor mijn eindexamen film. Het thema is - net zoals bij mijn vorige film - monsters. Echter, kreeg ik daar de opmerking dat mijn hoofdpersonage niet echt een monster was. Ze was te lief en te aandoenlijk. Daarom is mijn vraag: wat vinden jullie echt eng? (plaatjes zijn echt van harte welkom) Het hoeven niet perse letterlijke monster mensen te zijn. Het mogen ook dieren/voorwerpen zijn. Waar krijg jij de rillingen van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    1 woord: Clowns


    Shoganai i ne~

    Tja, uh... Psychopaten, denk ik, en dan niet half of mensen die het "cool" vinden oid, maar gewoon die personen waarvan je je oprecht afvraagt wat er in zijn of haar hoofd omgaat en waarom hij of zij het zo leuk vindt je pijn te zien leiden.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 13:04 ]


    obsessive rage

    Ik krijg de rillingen van iets misleidends. Het hoeft er niet perse bovenop te liggen dat het eng is, maar juist dat 't 'm in iets klein ligt. Je kan dat meisje prima houden als personage, maar misschien dat ze 's nachts ofzo wakker wordt in haar alter ego en dan weet ik veel, kittens aan bomen ophangt. :P

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 13:04 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Plotselinge spinnen, alleen spinnen die groter/even groot zijn als een hooiwagen. Gruwel


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Clowns / Spinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Water. Niet als in een glas water, maar zee. Ik ben een keer door een stroming meegenomen en sindsdien ben ik nooit meer in zee gegaan. Het is niet echt een voorwerp of zo, maar dit is het enige waar ik oprecht bang voor ben. :')


    "Don't knock it till you try it."

    Ik ren voor mijn leven voor slangen. Ze zijn fucking eng.


    Heaven is a place that we all have

    http://gizmodo.com/this-deep-sea-fisherman-posts-his-discoveries-on-twitte-1790323479

    Misschien kan je hier iets mee. Voor de rest, Google iris compiet eens, die tekent veelal creepy en vreemde dingen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Spinnen en slangen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh oh oh. In mijn college dinsdag werd een onderzoek aangehaald, waaruit kwam dat hetgeen dat mensen over het algemeen het engst vinden, als iets nét niet menselijk is. Net niet helemaal natuurlijk, dingen die net niet helemaal kloppen zeg maar. Denk aan van die levensechte poppen, of van die villains die iets hebben wat niet helemaal normaal of menselijk is. Zombies die er nog wel menselijk uitzien, maar toch ook gruwelijk, worden om die reden ook vaak eng gevonden. The woman in black vind ik er in deel 2 btw daardoor ook mooi uitzien bijvoorbeeld. Niet te nep, maar wel pittig gruwelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Raisei schreef:
    http://gizmodo.com/this-deep-sea-fisherman-posts-his-discoveries-on-twitte-1790323479

    Misschien kan je hier iets mee. Voor de rest, Google iris compiet eens, die tekent veelal creepy en vreemde dingen

    Wow die beesten zijn echt gaaf, thanks! Ik heb haar ook even gegoogled, ze heeft veel interessante dingen inderdaad c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    Oh oh oh. In mijn college dinsdag werd een onderzoek aangehaald, waaruit kwam dat hetgeen dat mensen over het algemeen het engst vinden, als iets nét niet menselijk is. Net niet helemaal natuurlijk, dingen die net niet helemaal kloppen zeg maar. Denk aan van die levensechte poppen, of van die villains die iets hebben wat niet helemaal normaal of menselijk is. Zombies die er nog wel menselijk uitzien, maar toch ook gruwelijk, worden om die reden ook vaak eng gevonden. The woman in black vind ik er in deel 2 btw daardoor ook mooi uitzien bijvoorbeeld. Niet te nep, maar wel pittig gruwelijk.

    Yush dat heb ik inderdaad ook gezien. Ik wil daarom mijn "monsters" ook mensenlijk maken met creepy aanpassingen, maar voornamelijk daar zoek ik inspiratie. Ik zal naar The Woman in Black trouwens nog even kijken! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *ahum*


    how dare you speak of grace

    Geesten D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zilvervisjes en wespen


    Caution first, always.