• Ik ben onderzoek aan het doen voor mijn eindexamen film. Het thema is - net zoals bij mijn vorige film - monsters. Echter, kreeg ik daar de opmerking dat mijn hoofdpersonage niet echt een monster was. Ze was te lief en te aandoenlijk. Daarom is mijn vraag: wat vinden jullie echt eng? (plaatjes zijn echt van harte welkom) Het hoeven niet perse letterlijke monster mensen te zijn. Het mogen ook dieren/voorwerpen zijn. Waar krijg jij de rillingen van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zombies.... en kikkers


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    er is een creature die ik ooit op internet heb gezien en het is een half mens half dier, echt ranzig.
    Ik wil het liever niet opzoeken want ik ben er echt echt echt bang voor D:
    Als je het echt wilt zien kan ik jou misschien een naam geven die je kan opzoeken op google dan krijg je het wel te vinden .. XD

    Ik krijg echt de rillingen van de manier waarop spinnen lopen. En ik vind het behoorlijk naar dat ze onvoorspelbaar zijn. EN OVERAL ZIJN. Bah (no_chears)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wanneer mensen gemarteld worden, al neem ik aan dat je dat niet in je film wilt plakken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dit. Echt gewoon dit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 17:13 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha super chill dit. Nu heb ik een hoop inspiratie voor mijn personages. Ga vooral door! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Natblida schreef:
    Dit. Echt gewoon dit.



    bedankt voor de nachtmerries hahaha
    hahaha
    hhahaha
    haha
    ha
    *huil*


    Heaven is a place that we all have

    Shireen schreef:
    *ahum*




    Van Ramsay krijg ik ook rillingen, alleen niet de rillingen waar dit topic over gaat ;P wbw

    Poppen, of kinderspeelgoed in het algemeen. schaduwen vind ik ook kut.

    En ik vind bijvoorbeeld een oude krommende man, met een grijns, vlekkerige huid en lang spinnenweb achtig haar dat zijn vervormde hoofd niet bedekt erg eng.
    - dit is iets uit een nachtmerrie van vroeger.

    Dode dieren wiens ogen nog wel lijken te leven.

    Karkassen met parasieten,
    ik kan nog wel even doorgaan maar ik moet eten.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Vogels in alle soorten, vormen en maten.


    Queer zijn is gewoon alles

    MAGICALBEASTS schreef:
    (...)


    Van Ramsay krijg ik ook rillingen, alleen niet de rillingen waar dit topic over gaat ;P wbw

    Poppen, of kinderspeelgoed in het algemeen. schaduwen vind ik ook kut.

    En ik vind bijvoorbeeld een oude krommende man, met een grijns, vlekkerige huid en lang spinnenweb achtig haar dat zijn vervormde hoofd niet bedekt erg eng.
    - dit is iets uit een nachtmerrie van vroeger.

    Dode dieren wiens ogen nog wel lijken te leven.

    Karkassen met parasieten,
    ik kan nog wel even doorgaan maar ik moet eten.




    wbw


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Echte horror films vind ik niet eng, thrillers ook niet. Dus denk niet dat ik je kan helpen eerlijk gezegd ^^ Maar succes! En probeer met gevoel je personage te creëren, meer spektakel, meer eng en enge films kijken om je nog beter te kunnen inleven in je personage te komen kan ook helpen.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Eucalyptus schreef:
    Ik ren voor mijn leven voor slangen. Ze zijn fucking eng.


    This 100% vooral cobra's met hun fucking kap


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het enige dat ik me kan bedenken zijn de 'Weeping Angels' uit Doctor Who.
    Die geven mij de rillingen. De afleveringen ken ik ook zo goed als uit mijn hoofd.


    Whatever you do, don't blink. Blink and you're death

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 21:14 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    ik zie ramsay 🖤


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    maar anyways, ik krijg rillingen van die rare chicks in horror films. zoals the ring, the grudge etc.
    brrr
    +

    Sasannach schreef:
    Wanneer mensen gemarteld worden, al neem ik aan dat je dat niet in je film wilt plakken.

    dit.
    dat vind ik niet echt eng maar heel naar. maar aan de andere kant ook wel eng en idk. i just hate it.
    daarom heb ik ook een scheithekel aan saw
    +
    ik haat vogels, enge fladder beesten brrr

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 18:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt