• Ik ben onderzoek aan het doen voor mijn eindexamen film. Het thema is - net zoals bij mijn vorige film - monsters. Echter, kreeg ik daar de opmerking dat mijn hoofdpersonage niet echt een monster was. Ze was te lief en te aandoenlijk. Daarom is mijn vraag: wat vinden jullie echt eng? (plaatjes zijn echt van harte welkom) Het hoeven niet perse letterlijke monster mensen te zijn. Het mogen ook dieren/voorwerpen zijn. Waar krijg jij de rillingen van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wassen beelden :X


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben doodsbang voor billy de puppet.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Regent schreef:
    Wassen beelden :X

    Haha dan moet je eens House of Wax kijken


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben altijd bang geweest dat ik gek word (niet eens gevaarlijk gek, maar gewoon dat mijn realiteit niet de waarheid blijkt te zijn). Geen monster dus maar toch... psychologische horror materiaal? Bijvoorbeeld dat dat meisje op school op de wc zit en dat het dat lijkt of iemand de deur schud om haar op te laten schieten en dat ze dan dingen roept als 'bijna klaar' en dat ze dan klaar is en erachter komt dat er niemand was en de hele klas haar heeft horen roepen voor no reason.

    PS. Nu heb ik dat overigens niet meer.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 18:03 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik kan zo alleen op spinnen komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kleine lachende meisjes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    het gevoel van mijn eigen nagels op een schoolbord. ik kan dus wel tegen het geluid als iemand anders het doet.
    het horen van het manipuleren van het voedsel als iemand aan het eten is.
    banaan. en alles wat ermee te maken heeft.
    schrikken van een beest. en dan hoe je weer verder gaat met je leven die seconden/minuten erna.
    karbonkel als vis (ik mik loreland)
    als iemand van mijn familie achter me aan de trap op loopt, ben ik bang voor de billenbijter. mijn vader dreigde vroeger met dit figuur als ik niet naar boven wilde of naar boven moest met straf, o.i.d. ik ben er nog steeds bang voor.

    tja, zoiets dus. volgens mij kun je hier niets mee, maar veel succes met je film

    oh, en zwervers in het donker

    CLOWNS! Ik wilde zeggen met Capital C, maar ik doe even alles in het groot because they scare the hell outta me.
    En ik ben er niet echt bang voor, weet de juiste benaming er niet echt voor, toch vind ik het wel wat eng als er een jongen is die je te kleverig claimt en obsessed over je. Dat het zo erg is dat hij je vermoord, dingen aandoet, als hij je met iemand anders ziet.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 15:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen die, als het eruit is dat ze niks goed in de zin hebben, alsnog 'onschuldig' doen en mogelijk mensen dwingen om te zeggen dat ze compleet betrouwbaar e.d. zijn. En dat ze er zelf van overtuigt zijn dat wat zij doen het goede is, hoewel dat overduidelijk niet zo is.

    Bloed en wonden

    Like This (ik wilde een nog ergere opzoeken maar ik kon er echt niet tegen. In elk geval is het op eigen risico kijken als je echt niet tegen bloed kan ookal is dit nep bloed. ;) )

    Spinnen/het idee aan insecten die in je kruipen (je weet wel, van die verhalen van spinnen/wormen/iets anders die dan in je oor/neus/idk eitjes leggen en dat er dan opeens allemaal spinnen/wormen/iets anders uit je komen kruipen). Clowns vind ik ook niet zo gezellig (als in de stereotype clowns met die make-up enzo).


    I just caught the wave in your eyes

    Nomophobe schreef:
    Spinnen/het idee aan insecten die in je kruipen (je weet wel, van die verhalen van spinnen/wormen/iets anders die dan in je oor/neus/idk eitjes leggen en dat er dan opeens allemaal spinnen/wormen/iets anders uit je komen kruipen). Clowns vind ik ook niet zo gezellig (als in de stereotype clowns met die make-up enzo).


    Oh my god ik heb ooit eens zo'n filmpje gezien van een vrouw die een motje in haar oor had. Daar heb ik echt trauma's van. Ik heb heeel lang niet durven slapen met mijn haar vast omdat ik per se wilde dat mijn haar over mijn oor heen lag. Of ik had dan oordopjes in of zo. Krijg er nog kriebels van als ik eraan denk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Oh my god ik heb ooit eens zo'n filmpje gezien van een vrouw die een motje in haar oor had. Daar heb ik echt trauma's van. Ik heb heeel lang niet durven slapen met mijn haar vast omdat ik per se wilde dat mijn haar over mijn oor heen lag. Of ik had dan oordopjes in of zo. Krijg er nog kriebels van als ik eraan denk D:


    Ik keek eens zo'n horrorfilm waarbij er uit zo'n kind opeens zo'n hele groep spinnen komt wandelen, echt RANZIG. En er was zo'n verhaal van een meisje die een spin in haar oor had zitten omdat er een spin za op haar oortje (wat ze niet had gezien, hoe dan) en toen ze die in haar oor stopte, was die spin in haar oor gekropen. Ze kon toen ook slechter horen en er zat zo'n filmpje bij waarbij je die spin zo kon zien zitten in haar oor.

    Oh trouwens, ik was ook een tijdje bang dat een spin in mijn mond zou kruipen in mijn slaap en ik er dan eentje zou eten :'). Werd er helemaal paranoia van.


    I just caught the wave in your eyes

    KRAMPUS IS FUCKING ENGGGGGGGGGGGGG en clowns, geesten, psychopaten, enzovoorts...


    Don't let anyone tell you what to do.