• Ik ben onderzoek aan het doen voor mijn eindexamen film. Het thema is - net zoals bij mijn vorige film - monsters. Echter, kreeg ik daar de opmerking dat mijn hoofdpersonage niet echt een monster was. Ze was te lief en te aandoenlijk. Daarom is mijn vraag: wat vinden jullie echt eng? (plaatjes zijn echt van harte welkom) Het hoeven niet perse letterlijke monster mensen te zijn. Het mogen ook dieren/voorwerpen zijn. Waar krijg jij de rillingen van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rode miertjes
    spinnen
    muggen
    knipperende lampen
    spookhuizen
    als een persoon in een auto vlak voor e stopt of mee rijdt.. vooral in het donker
    Vuurwerk
    tandartsen
    wespen


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Allerlei insecten, krijg er de kriebels van als ik er aan denk.

    En die vis die zichzelf opblaast (ik kom zo even niet op de naam).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gudetama schreef:
    1 woord: Clowns


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Speciaal voor alle clownfans:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Speciaal voor alle clownfans:



    Wat zal ik lekker slapen vannacht na het zien van deze clown.. Bedankt (;
    Ik weet niet eens waarom, maar clowns heb ik altijd al vreselijk gevonden.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ben bang van spinnen :') En van alleen thuis zijn 's avonds. Ik krijg dan altijd dat onbehaaglijke gevoel dat ik toch niet alleen ben en dat er achter iedere deur/in iedere schaduw iemand/iets anders staat en dat ik niemand om hulp kan roepen als het aan zou vallen. Verder onverwachte geluiden, en de bel, als ie gaat wanneer ik alleen thuis ben (omdat ik bang ben dat het een of andere moordenaar is die me aan mijn voordeur komt vermoorden). (Nu lijk ik zo'n angsthaast XD)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 20:12 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kon het niet laten.
    ik ben er echt niet bang voor


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    GEESTEN

    Ik ben daar bang voor...


    Treat People With Kindness

    Hippolyta schreef:
    Allerlei insecten, krijg er de kriebels van als ik er aan denk.

    En die vis die zichzelf opblaast (ik kom zo even niet op de naam).


    Ik vind die vissen juist schattig. Hahah XD


    Treat People With Kindness

    Hippolyta schreef:
    Allerlei insecten, krijg er de kriebels van als ik er aan denk.

    En die vis die zichzelf opblaast (ik kom zo even niet op de naam).


    Ballonvissen? Hahaha

    De clown van It vind ik nou weer niet eng, maar toen ik klein was kwam ik zo een clown tegen toen ik alleen was in de speeltuin, echt trauma's gewoon.


    I just caught the wave in your eyes

    Evak schreef:
    Water. Niet als in een glas water, maar zee. Ik ben een keer door een stroming meegenomen en sindsdien ben ik nooit meer in zee gegaan. Het is niet echt een voorwerp of zo, maar dit is het enige waar ik oprecht bang voor ben. :')

    Dit. En ik ben bang voor onweer als ik buiten ben. Of eigenlijk ook binnen in de nacht, dan ben ik bang dat ik een schim zie staan tijdens het flitsen, waarschijnlijk door films veroorzaakt. :')

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 22:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Dit. En ik ben bang voor onweer als ik buiten ben. Of eigenlijk ook binnen in de nacht, dan ben ik bang dat ik een schim zie staan tijdens het flitsen, waarschijnlijk door films veroorzaakt. :')

    Ik moet opeens aan Psycho denken. Dat is wel heel wat anders dan een lichtflits, maar dan zie je wel een schaduw bij het douchegordijn, heheh.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 22:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geesten, vooral omdat ze plotseling tevoorschijn kunnen komen. En ik heb een stuk van de Poltergeist gezien waarin een man een appel eet en dan stuk biefstuk ziet bewegen, opeens komt er uit de biefstuk maden. Dan kijkt hij naar de appel die vol met maden zit. Hij gaat naar de spiegel en ziet dat de maden onder zijn vel kruipen. Hij probeert de maden er uit te krassen en krast zijn vel eraf, en de rest van zijn vlees tot er alleen een skelet over is en zijn oogballen uit zijn oogkassen rollen. Aan het eind blijkt dit een illusie te zijn van de geesten.

    Maar toch, ik heb het 2 jaar geleden gezien en ik herrinder me de scène nog heel goed.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Tanden over houten ijsstokjes schrapen... spinnen... iets scherps onder je nagels krijgen... niet weten waar je heen loopt in het donker... in een doodstille ruimte aanwezig zijn en dan een klein kort geluidje horen...
    Euh ja verder weet ik zo niet want het moet me echt overkomen anders vergeet ik het zo weer.

    Natblida schreef:
    Dit. Echt gewoon dit.



    Thanks
    not
    😭😨

    Oh, en alleen thuis zijn en het licht flikkert of de hond begint raar te doen. Dan FLIP ik 'm.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:29 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?