• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    lol vandaag kinda geflirt met hem maar hij REAGEERDE EROP like we hadden oogcontact een paar keer en we praatten en lachten omgggg


    en idk I have the feeling it's going to be okay maar srsly manon can you pls back off je hangt elke seconde rond hem
    echte kleffer

    i claimed
    pfff misschien had ik hem toch niet moeten sturen idk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is pas echt kerstvakantie als we met onze jaarlijkse Lord of the Rings marathon beginnen 😊

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 20:34 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet een cliche-kerst-lovestory schrijven. Het moet. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als ik in de vakantie minstens 5 dagen met school bezig ga, al is het maar een kwartier per dag, dan ga ik na de vakantie iets leuks voor mezelf kopen (Y)

    Eerste avond officieel thuis voor kerst en ik zit alweer op mijn kamer omdat het beneden niet gezellig is :')


    Caution first, always.

    Ik heb YOI af omg


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vakantieeeeeee *O*

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 21:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mark Rutte in het glazen huis: Dit. Is. Goud.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Mark Rutte in het glazen huis: Dit. Is. Goud.


    Laat hem maar lekker daar blijven zonder vreten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, twee vrienden komen zo naar hier, maar de één is hier nog nooit geweest en de ander is een kneus in de (terug) weg vinden. Ik ben benieuwd naar hoe ze hier gaan komen :')


    Stenenlikker

    I feel like no one truly understands me.


    •

    Wanneer familie niet zo gezellig is, maar de kat wel heel lief bij je komt liggen. ;-; Jammer dat ik geen inspiratie heb, want ik wil schrijven :c

    Neeee Javert blijf ;-;

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 21:46 ]


    Caution first, always.

    I'll just go to sleep.


    •

    Damn, nu ben ik dus echt verslaafd aan Devious Maids, ik kan niet stoppen met kijken!


    16 - 09 - '17

    Net een awesome telefoonhoesje besteld. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.