• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ouders zijn nog niet thuis.......... tijd om Phantom of the Opera er weer op te zetten.(krul)

    *stuurt bericht*
    *wordt genegeerd*

    okay als je nu even kan antwoorden op mijn bericht wanneer jij MIJN spullen kan brengen die ik echt superdringend nodig hebt want ik dacht dat je die vandaag al zou meepakken maar hoezo vergeet je die? like thanks dat je mijn lenzen, tandenborstel en borstel gewoon niet meeneemt? je hebt like niets mee?

    als je nu even kan antwoorden wanneer je die wél kan brengen ok dankjewel je bent fucking online antwoord gewoon even wil je
    je irriteert me echt maaaaateloos t'en vas


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "When he a model😩👌🏼" heeft me nog steeds in shock.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik voel me ineens zo misselijk :C


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Doe dat gewoon maar niet meer


    Deep inside, I've never felt alive

    Iedereen is helemaal hyped over kerst. Ben ik de enige die er nooit echt wat aan doet? Zijn wij de enigen die doodleuk boerenkool eten met het gezin terwijlnde rest van Nederland aan driegangenmaaltijden zit met de hele familie? Probably.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil op bed zodat ik morgen de hele dag kan gamen :3 Ik kan niet wachten om Valley te spelen. En Planet Coaster en Left 4 Dead 2 en Sims 3 ^^

    mensen brace yourselves jullie krijgen morgen veel fluffy reacties


    Heaven is a place that we all have

    Tbh you fucked me up. Door dat je vandaag begon te praten tegen me en me gewoon echt boos maakte kan ik daar alleen maar aan denken. Godver, wat haat ik je voor dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Already crying because Christmas is almost over. How pessimistic.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De beoordelingen van de toetsen zijn wel erg streng. Ik haal niets andersdan 5.5 en magere zesjes.

    I feel like crying. And I don't know why. Or well, maybe I do know.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    I feel like crying. And I don't know why. Or well, maybe I do know.

    *fuzzy hugs*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Can't stop feeling so replaceable.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dougal schreef:
    Iedereen is helemaal hyped over kerst. Ben ik de enige die er nooit echt wat aan doet? Zijn wij de enigen die doodleuk boerenkool eten met het gezin terwijlnde rest van Nederland aan driegangenmaaltijden zit met de hele familie? Probably.


    lol no
    wij eten dit jaar bij m'n oma en dat zijn pistoletjes
    geen driegangenmenu's hier hahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried